حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
شناسه : 34210

 حجت ‎الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، در پیامی درگذشت آیت الله حسین مفید رئیس اسبق دیوان عالی کشور را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ رحلت عالم مجاهد و دانشمند فرهیخته آیت اللّه آقای حاج شیخ حسین مفید موجب تأسف و […]

پ
پ

 حجت ‎الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، در پیامی درگذشت آیت الله حسین مفید رئیس اسبق دیوان عالی کشور را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

رحلت عالم مجاهد و دانشمند فرهیخته آیت اللّه آقای حاج شیخ حسین مفید موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان از چهره‎های خدمتگزار دستگاه قضا بودند که از سال ۱۳۵۸ در این مسئولیت خطیر انجام وظیفه نمودند و در یک دوره پنج ساله سکان دار دیوان عالی کشور بوده و منشأ خدمات شایسته گردیدند.

اینجانب درگذشت این عالم ربانی و خدمتگزار صدیق را به جامعه روحانیت و قضات شریف و بیت معزی  تسلیت گفته و از خداوند متعال مغفرت برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

سید احمد مرتضوی مقدم؛ رئیس دیوان عالی کشور

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.