حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
شناسه : 34109

مهدی مهرانگیز با حضور در مجتمع شورای حل اختلاف بوشهر ضمن دیدار با همکاران با حضور در شعب و بررسی آمار پرونده ها از روند فعالیت‌ های انجام شده مطلع شد و توصیه‌های لازم را به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد ارائه کرد. وی افزود: رسالت و هدف اصلی شورای حل اختلاف نهادینه کردن  […]

پ
پ

مهدی مهرانگیز با حضور در مجتمع شورای حل اختلاف بوشهر ضمن دیدار با همکاران با حضور در شعب و بررسی آمار پرونده ها از روند فعالیت‌ های انجام شده مطلع شد و توصیه‌های لازم را به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد ارائه کرد.

وی افزود: رسالت و هدف اصلی شورای حل اختلاف نهادینه کردن  فرهنگ صلح و سازش بین مردم است  که باید با تلاش مضاعف  و با استفاده از کلیه ظرفیت ها درصد صلح و سازش را در تمامی حوزه ها افزایش دهیم .

 مهرانگیز با تاکید بر تلاش بیشتربرای برقرای مصالحه و حل و فصل اختلافات بین طرفین پرونده‌ها، بیان کرد: در راستای کاهش ورودی پرونده‌ها و حتی کاهش جمعیت کیفری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در شوراهای حل اختلاف، نهادها و معتمدان می توان استفاده کرد تا اینگونه پرونده‌ها به سرانجام رسند.

 رئیس کل دادگستری استان بوشهر با پاسخ به سوالات برخی از ارباب رجوع در شعب در جریان مشکلات آنها قرار گرفته و جهت مرتفع شدن مشکلات و تسریع در انجام امور آنها دستورات لازم صادر کرد.

مهرانگیز همچنین از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و واحد امور فرهنگی دادگستری بوشهر نیز بازدید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.