حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۱
شناسه : 33946

علی شعبانی در تشریح اقدامات دادگستری استان قزوین در خصوص تعیین تکلیف پرونده‌های سازمان فروش و جمع آوری اموال تملیکی، با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های این سازمان، از تعیین تکلیف یک هزار و ۲۲۱ ردیف کالای موجود در انبارهای سازمان فروش و […]

پ
پ

علی شعبانی در تشریح اقدامات دادگستری استان قزوین در خصوص تعیین تکلیف پرونده‌های سازمان فروش و جمع آوری اموال تملیکی، با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های این سازمان، از تعیین تکلیف یک هزار و ۲۲۱ ردیف کالای موجود در انبارهای سازمان فروش و جمع آوری اموال تملیکی استان قزوین خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین، اظهارکرد: تعیین تکلیف کالاهای متروکه و مهلت منقضی شده موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی، از جمله مسائل اصلی و ریشه ای در دوران نوین تحول وتعالی قوه قضاییه است.

وی با اشاره به رسیدگی ۲۹۲ پرونده اموال تملیکی توسط دادگستری استان قزوین در ۶ ماهه نخست سال‌جاری، اضافه کرد: اموال متعلق به این تعداد پرونده با ارزش «۳۴ میلیارد و ۶۱۱ میلیون و ۲۸۲ هزار و ۹۶۵ ریال» از طریق «مزایده، فروش ، استرداد و…» تعیین تکلیف شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین، همچنین از اقدامات و تلاش‌های بی وقفه مدیر و کارکنان اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان که موجب جلوگیری از رسوب کالاها و سرعت عمل در تعیین تکلیف اموال تملیکی شده، قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.