حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
شناسه : 33950

 حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در بازدید از پارکینگ خودرو‌های توقیفی استان یزد به همراه دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر این استان گفت: به دنبال سفر رئیس قوه قضاییه به استان یزد و گزارش متعاقب آن بازدید اینجانب از انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و ارائه گزارشی از وضعیت این انبارها […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در بازدید از پارکینگ خودرو‌های توقیفی استان یزد به همراه دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر این استان گفت: به دنبال سفر رئیس قوه قضاییه به استان یزد و گزارش متعاقب آن بازدید اینجانب از انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و ارائه گزارشی از وضعیت این انبارها در جلسه شورای قضایی استان، اقدامات خوبی به منظور تعیین تکلیف کالا‌ها انجام شد.

وی افزود: در فاصله سفر رئیس قوه قضاییه به استان یزد در ۵۰ روز گذشته بالغ بر ۳۰۰ خودرو به مزایده گذاشته شده و در مزایده اول تعداد ۱۶۴ خودرو با قیمت پایه مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال به فروش رسیده است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور ادامه داد: ۱۷۱ خودرو در آستانه مزایده بوده و با فروش آن‌ها حجم خوبی از خودرو‌ها کم می‌شود، همچنین در این مدت ۲۳۹ موتور سیکلت هم تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: هم اکنون تعیین تکلیف یک هزار و ۱۱۸ دستگاه خودرو توقیفی در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با همت و تلاش قضات و جدیت رئیس کل دادگستری استان هرچه سریعتر به پرونده‌های مربوطه رسیدگی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.