حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
شناسه : 33934

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان همراه با معاونان دادستانی و بازپرس شعبه ۲ از کارگاه‌های اشتغال «اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی خرم آباد» بازدید کرد. داریوش شاهونوند در این بازدید با تاکید بر اهمیت اشتغال و نقش آن در قطع زنجیره جرم، اظهار کرد: ایجاد اشتغال و باز اجتماعی کردن زندانیان یکی […]

پ
پ

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان همراه با معاونان دادستانی و بازپرس شعبه ۲ از کارگاه‌های اشتغال «اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی خرم آباد» بازدید کرد.

داریوش شاهونوند در این بازدید با تاکید بر اهمیت اشتغال و نقش آن در قطع زنجیره جرم، اظهار کرد: ایجاد اشتغال و باز اجتماعی کردن زندانیان یکی از اولویت های و سیاست های تحولی قوه قضاییه است.

 وی افزود: مهارت آموزی به مددجویان می تواند در ارتقا و شکوفایی اقتصاد خانواده آنان نقش موثری داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان تاکید کرد: کارگاه های اشتغال در زندان‌های استان لرستان علاوه بر تولید محصولات باکیفیت در سطح ملی و منطقه‌ای بستر مناسبی برای سرمایه گذاری کار آفرینان و توسعه اشتغال زندانیان است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان ضمن بازدید از کارگاه‌های دایر در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی شهرستان خرم آباد شامل (قالی بافی، چرم دوزی، انگشترسازی، سفالگری، تولید دستمال کاغذی و ماسک) پس از بررسی به مشکلات حدود ۲۰۰ نفر مددجو رسیدگی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.