حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
شناسه : 33937

مهدی بخشی در جمع مجمع مطالبه گران استان کرمان در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهر کرمان اظهار کرد: مطالبه گری باید در محدوده قانون اساسی باشد. وی افزود:مطالبه گران در بیان مطالب، اخلاق مداری را فراموش نکنند و آنچه مطالبه می کنند باید از روی دلسوزی و به نفع عموم جامعه باشد. دادستان کرمان خاطرنشان […]

پ
پ

مهدی بخشی در جمع مجمع مطالبه گران استان کرمان در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهر کرمان اظهار کرد: مطالبه گری باید در محدوده قانون اساسی باشد.

وی افزود:مطالبه گران در بیان مطالب، اخلاق مداری را فراموش نکنند و آنچه مطالبه می کنند باید از روی دلسوزی و به نفع عموم جامعه باشد.

دادستان کرمان خاطرنشان ساخت :مطالبه گران در پیگیری مطالبات به حق خود از دخیل کردن اغراض شخصی به شدت پرهیز و خودداری کنند.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان گفت:بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، مطالبه‌گری باید به‌گونه‌ای باشد که هم در بیان صورتِ مسائل و هم در مقام ارائه راه‌حل‌ها، با دشمن مغرض، مخرج مشترک پیدا نکند.

وی بیان کرد:مطالبه گر خودش باید دچار فساد نشود و چنانچه چنین شد و افرادی از این جمع فاسد شدند بحث مطالبه گری ضربه می خورد.

دادستان کرمان ضمن بیان بخشی از مشکلات استان از مطالبه گران خواست در چارچوب قوانین و مقررات این مطالبات را فراموش نکنند.

وی با اشاره به رتبه برتر استان در بسیاری از نعمت های خدادادی از جمله مرکبات و همچنین برخی محصولات از قبیل پسته، خرما، گردو و داشتن معادن غنی همچون سنگ آهن، فروکروم، مس و طلا، از رتبه کسب و کار استان که در آخر رتبه های کشوری است، از مطالبه گران خواست این موضوع را ریشه یابی کنند که چرا علیرغم داشتن این همه نعمت خدادادی در استان کرمان، رتبه کسب و کار استان در آخر جدول قرار دارد؟

دادستان کرمان با تاکید بر اینکه معادن جزء انفال هستند، اظهار کرد: پس از پرداخت حقوق دولتی از ناحیه معادن استان ،قطعاً باید سهم استان بر اساس قانون عودت شود که این موضوع در حال حاظر به نحو مطلوب انجام نمی شود.

بخشی همچنین ضمن گلایه مندی از عدم رعایت قانون در بحث انتقال حساب های معادن به استان کرمان، اظهار کرد: علیرغم تلاش های صورت گرفته در شورای معادن، این مهم هنوز محقق نشده است و به نظر می رسد ضمانت اجرای لازم در این بخش وجود ندارد.

وی به مشکلات صنعت کشت در استان به ویژه در جنوب که از نداشتن یک مدیریت صحیح و الگوی کشت مناسب رنج می برد اشاره کرد و گفت: علی رغم وجود زیر ساخت لازم، اما اقدام عملی خاصی در این خصوص انجام نشده است و سالانه شاهد ورود خسارات جبران ناپذیر به کشاورزان جنوب استان هستیم.

وی بیان کرد: در بحث مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی نیز الگوی مناسبی نداریم و اقدام قابل توجهی انجام نگرفته است.

بخشی ضمن بیان این مطلب که جلسات تشکیل شده توسط مسئولین باید نتیجه محور باشد از تشکیل جلساتی که برای مردم نتیجه ملموس و موثری ندارد ابراز نارضایتی کرد.

دادستان استان کرمان اظهار کرد: مطالبه گران باید مطالبات خود را اولویت بندی کنند با برنامه مشخص و هدف معین حرکت کنند و در پایان هر سال برنامه خود را رصد کنند تا چه اندازه در مطالبه به حق خود موفق بود ه اند.

در ادامه دادستان کرمان ضمن تشریح سامانه سجام (سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه) از مطالبه گران خواست با ثبت نام در این سامانه مطالب و گزارشات خود را جهت اقدام لازم از ناحیه دستگاه قضایی ارسال کنند تا پیگیری لازم به عمل آید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.