حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
شناسه : 33802

حجت الاسلام والمسلمین علی موحدی راد به همراه دادستان مرکز استان و معاونان و بازرس کل استان ظهر امروز با حضور در کارخانه کویر تایر ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت و تلاشگران عرصه تولیددر این مجموعه اظهار کرد: کشور به ایثار و توانمندی ها، همچون تلاش وهمت شما در این کارخانه نیاز دارد. وی با […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین علی موحدی راد به همراه دادستان مرکز استان و معاونان و بازرس کل استان ظهر امروز با حضور در کارخانه کویر تایر ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت و تلاشگران عرصه تولیددر این مجموعه اظهار کرد: کشور به ایثار و توانمندی ها، همچون تلاش وهمت شما در این کارخانه نیاز دارد.

وی با بیان اینکه دشمن از اسلام مقتدر و مستقل هراس دارد، افزود: امروزه دشمن بر سر مسائلی چون چادر،دین و مذهب با ما سرجنگ ندارد بلکه هدف اصلی آنها هجمه به اسلام مقتدر و مستقل است که این اقتدار و استقلال در گرو فعالیت در عرصه اقتصادی،اشتغال زایی و کارآفرینی محقق می شود.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی فعالان این کارخانه را “سرداران و جهادگران اقتصادی” نامید وتصریح کرد: اگر خون شهدای عزیزمان پرچم ایران را برافراشته کرد، امروز تلاش در عرصه صنعت و تولید سبب حفظ این پرچم و حراست از خون شهدا و آرمانهای بلند انقلاب بوده و هست.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد افزود: تلاش مدیران این مجموعه به خصوص شخص مدیر عامل که در استخدام خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و برگزاری یادواره برای بزرگداشت شهدا همواره با یاد و عطر و بوی شهادت در راستای موفقیت کویر تایر گام برمی دارند ستودنی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام آمادگی همه ارکان دادگستری استان در جهت رفع مسائل حقوقی و قضایی این مجموعه خارج از نوبت تاکید کرد و گفت: در دستگاه قضایی ستاد کارگروه اقتصاد مقاومتی وهمچنین سازمان بازرسی براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه تشکیل شده و تمام و کمال در خدمت واحدهای تولیدی، همچون کویر تایر است.

سید محمد حسن زینلی در این مراسم ضمن خیرمقدم به رئیس کل دادگستری استان وهیئت همراه با اشاره به دوران تاسیس و راه اندازی کویرتایر گفت: در روش تامین سرمایه هر شرکتی،اعتماد حرف اول را می زند و با اعتمادی که مردم آن زمان از موسسان شرکت داشتند قریب به ۴۵۰۰ نفر از ۴۲ شهر کشور سهام کویر تایر را خریداری کردند البته امروز همه اقدامات ریشه در خلاقیت درونی دارد افزود: با ایجاد کمیته تکاپوی نوآوری همه کارکنان ملزم به نوآوری هستند که به مدد آن دانش در بدنه شرکت نهادینه شده است.

وی به ایجاد سازمان نظام پیشنهادات و سهیم شدن همه کارکنان درسرنوشت این شرکت اشاره واظهار کرد: روزانه به صورت متوسط ۲ الی ۳ پیشنهاد بررسی می شود که هم برای فردپیشنهاددهنده و هم برای شرکت دستاوردهای موثری به همراه دارد. در آینده نزدیک با استفاده از توان نیروهای متخصص می توانیم طرح های بزرگی را اجرا کنیم .

گفتنی است در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب استان و رحیمی بازرس کل استان، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی را همراهی می کردند، ابتدا مستند شکل یابی کویر تایر و گزارشی از وضعیت فعلی شرکت ارائه شد و در ادامه میهمانان از نمایشگاه داخلی سازی، طرح های در حال توسعه و خط تولید بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید تایر قرار گرفتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.