حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
شناسه : 33768

علی شعبانی در نشست کارگروه استانی پیگیری اجرای بهینه و کامل قانون حدنگار، اظهار کرد: اهمیت صدور اسناد تک برگی حدنگار کاملاً روشن است. با صدور اسناد تک برگی حدنگار از سوءاستفاده برخی افراد برای تصرف و تعرض به املاک و اراضی جلوگیری می‌شود. وی افزود: تاکید قوه قضاییه و مجموعه دولت تسریع در اجرای صدور […]

پ
پ

علی شعبانی در نشست کارگروه استانی پیگیری اجرای بهینه و کامل قانون حدنگار، اظهار کرد: اهمیت صدور اسناد تک برگی حدنگار کاملاً روشن است. با صدور اسناد تک برگی حدنگار از سوءاستفاده برخی افراد برای تصرف و تعرض به املاک و اراضی جلوگیری می‌شود.

وی افزود: تاکید قوه قضاییه و مجموعه دولت تسریع در اجرای صدور اسناد حدنگار است. این موضوع باید با جدیت و قوت پیگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: همانطور که در بحث اراضی ملی اجرای طرح به صورت ۱۰۰درصدی انجام شد، باید در مورد املاک دستگاه‌ها و نهادها نیز به همین شکل صورت گیرد. قطعاً تحقق این امر موجب حفظ املاک از تصرف و تعرض افراد سودجو خواهد شد.

شعبانی تاکید کرد: برخی موانع در مسیر اجرای این طرح مشاهده می‌شود، که دستگاه‌ها و نهادها باید با همفکری و همکاری موانع موجود را مرتفع کرده و دستگاه‌ها باید بر اساس هدف گذاری صورت گرفته اقدام کنند.

وی ادامه داد: تا پایان سال جاری نسبت به صدور اسناد تک برگی املاک معرفی شده از سوی دستگاه‌ها اقدام خواهد شد. دستگاه‌ها سال آینده باید نسبت به معرفی سایر املاک خود نیز اقدام کنند، تا این موضوع به صورت ۱۰۰درصد اجرایی شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین، تاکید کرد: از دستگاه‌هایی که در اجرای طرح قانون حدنگار اهتمام ویژه دارند و موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنند تقدیر خواهد شد. بدون شک دستگاه‌هایی که در این حوزه کوتاهی می‌کنند، باید پاسخگو باشند و برای عدم اهتمام آن‌ها در همین قانون پیش‌بینی‌های لازم شده و بر اساس قانون اقدام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.