حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
شناسه : 33699

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در چهارمین جلسه شورای مدیران دادگستری استان زنجان بر ضرورت اجرای سیاست‌های قوه قضاییه بر اساس برنامه محور در ۶ ماهه دوم سال در تمامی حوزه‌های قضایی تأکید کرد. او با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: رسیدگی به پروندهای اغتشاشات با سرعت، دقت و قاطعیت در دستور کار قرار دارد. […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در چهارمین جلسه شورای مدیران دادگستری استان زنجان بر ضرورت اجرای سیاست‌های قوه قضاییه بر اساس برنامه محور در ۶ ماهه دوم سال در تمامی حوزه‌های قضایی تأکید کرد.

او با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: رسیدگی به پروندهای اغتشاشات با سرعت، دقت و قاطعیت در دستور کار قرار دارد. باید با کسانی که در صدد ایجاد بی نظمی، تخریب و اغتشاش در جامعه بودند، برابر قانون برخورد پشیمان کننده شود. رسیدگی به این پرونده‌ها برای دستگاه قضایی یک امتحان است و باید در این موضوع انقلابی و جهادی عمل کنیم.

رئیس کل دادگستری زنجان بر ضرورت پالایش پرونده‌های بایگانی راکد در حوزه‌های قضایی تأکید کرد و افزود: در برخی از حوزه‌های قضایی در این خصوص با یک عقب ماندگی مواجه هستیم. نیازمند اهتمام جدی بر تعیین تکلیف پروندهای بایگانی راکد هستیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی تصریح کرد: رسیدگی تمام الکترونیک به پرونده‌ها در محاکم و مکاتبه و استعلام از سازمان‌های مربوطه آن هم کاملا الکترونیکی مورد عنایت و اهتمام مدیران حوزه های قضایی قرار گیرد، چرا که این کار هم به نفع مردم و هم به نفع دستگاه قضا است.

او بر تعیین و تکلیف پرونده‌های مهم در تمامی حوزه های قضایی تأکید کرد و برای پیگیری این موضوع یکی از معاونان قضایی دادگستری استان را مأمور این کار کرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: تمام اطلاع رسانی‌ها در حوزه‌های قضایی تنها بایستی تنها از کانال روابط عمومی و مرکز رسانه دادگستری استان انجام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.