حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
شناسه : 33670

همزمان با ایام هفته فراجا، محمد جعفر عبداللهی با حضور در ستاد انتظامی استان سمنان با سردار حسنی فرماندهی فراجای این استان دیدار و هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت. محمد جعفر عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان در این دیدار اظهار کرد: هفته فراجا در سال جاری از رنگ و بوی دیگری برخوردار است و […]

پ
پ

همزمان با ایام هفته فراجا، محمد جعفر عبداللهی با حضور در ستاد انتظامی استان سمنان با سردار حسنی فرماندهی فراجای این استان دیدار و هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

محمد جعفر عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان در این دیدار اظهار کرد: هفته فراجا در سال جاری از رنگ و بوی دیگری برخوردار است و مردم به چشم خویش قدر و منزلت امنیت را احساس کردند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه سلامتی و امنیت را از جمله نعمات الهی است که در فرض فقدان، قدر آنها شناخته می‌شود، افزود: مردم در جریان اغتشاشات اخیر و آسیب‌های مادی و معنوی که بوجود آمد بیش از هر زمان دیگری ضرورت وجود امنیت و آرامش را احساس کردند و در خلق امنیت نیروهای نظامی، امنیتی و دستگاه قضایی استان هر کدام به نحوی در ایجاد آن سهیم هستند.

عبداللهی تاکید کرد: در شرایط فعلی؛ مردم از دستگاه قضا سرعت و قاطعیت در رسیدگی را مطالبه دارند که رسیدگی سریع و با دقت مستلزم جمع آوری و گزارش ادله و مدارک لازم از عوامل مؤثر و افراد دستگیر شده است. مستندات و مدارک با سرعت و به‌درستی از سوی ضابطان تهیه و تحقق این موضوع از سازمان فراجای استان سمنان مورد انتظار است تا برخورد شایسته‌‌ای با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان خاطر نشان کرد: پلیس در حوادث اخیر به خوبی نشان داد که در عین اقتدار و برخورداری از تجهیزات و امکانات، با نرمش قهرمانانه به نحو احسن در مقابل هجمه‌ها و تحرکات قشر فریب خورده با هدف بازگشت به نظام برخورد می‌کند.

او افزود: دستگاه قضایی استان تصمیم جدی دارد، با دو وصف سرعت و دقت با لیدرها، مسببان، محرکان، مباشرین و یا هرکسی که حداقل و حداکثر عمل مجرمانه‌‌ای در حوادث اخیر داشته، برخورد قانونی مناسب را اعمال کند. پلیس می‌بایست ضمن شناسایی تمامی افراد، مستندات و مدارک را به درستی تهیه و جمع آوری و به شعب خاص رسیدگی به حوادث اخیر گزارش کند.

در این دیدار سردار حسنی فرماندهی فراجای استان عنوان کرد: در سمنان فراجا از حمایت و تعامل دستگاه قضایی استان برخوردار است. با وجود این حمایت‌ها فراجا دارای اقتدار لازم است که مراتب تشکر و قدردانی خویش و تمامی همکارانم را اعلام می‌کنم.

فرماندهی پلیس اطلاعات و امنیت فراجای استان از ایجاد روحیه و انگیزه بعمل آمده در نتیجه حمایت‌های قانونی و حضور رئیس کل دادگستری استان در بازدید از آن مجموعه کمال تشکر و قدردانی داشت.

عبداللهی در این دوره حضور در پلیس اطلاعات و امنیت استان سمنان، از تمامی بخش‌ها و واحد‌های آن بازدید و با یکایک کارکنان پلیس دیدار و با اهدای شاخه گل از تلاش و مجاهدت‌های انجام شده سپاسگزاری کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.