حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
شناسه : 33615

مجتبی قهرمانی در دیدار با ۹۲ نفر از مراجعین دستگاه قضایی در بندرعباس دستورات لازم را در خصوص رسیدگی به مطالبات آنها صادر کرد. همچنین به صورت همزمان با مرکز استان، رؤسا و دادستان‌های ۱۸ حوزه قضایی هرمزگان نیز با برپایی میز خدمت و برگزاری دیدار‌های مردمی در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف به مسائل و […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی در دیدار با ۹۲ نفر از مراجعین دستگاه قضایی در بندرعباس دستورات لازم را در خصوص رسیدگی به مطالبات آنها صادر کرد.

همچنین به صورت همزمان با مرکز استان، رؤسا و دادستان‌های ۱۸ حوزه قضایی هرمزگان نیز با برپایی میز خدمت و برگزاری دیدار‌های مردمی در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کردند.

گفتنی است، علاوه بر دیدار آحاد مردم با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی هرمزگان به صورت مستمر و طی ایام مختلف، یک روز از هر هفته نیز به صورت ویژه جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری و رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان در راستای عمل به سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه، صیانت از حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور قضایی شهروندان برگزار می‌شود.

متقاضیان دیدار مردمی با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان می‌توانند با درج مشخصات در سامانه نوبت‌دهی الکترونیک به نشانی : dadhrm.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.