حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۵۹
شناسه : 33599

حجت الاسلام موحدی راد رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی،نسائی دادستان مرکز استان، هیأت قضایی و عبدی مدیر کل زندان های استان به ‌منظور رسیدگی به درخواست‌ها، مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی زندانیان و نحوه ارائه خدمات به آنان در جمع زندانیان زندان مرکزی بیرجند حضور یافتند. در این دیدار حجت الاسلام موحدی راد رئیس […]

پ
پ

حجت الاسلام موحدی راد رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی،نسائی دادستان مرکز استان، هیأت قضایی و عبدی مدیر کل زندان های استان به ‌منظور رسیدگی به درخواست‌ها، مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی زندانیان و نحوه ارائه خدمات به آنان در جمع زندانیان زندان مرکزی بیرجند حضور یافتند.

در این دیدار حجت الاسلام موحدی راد رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ضمن قدردانی از زحمات همکاران قضایی و اداری در دادگستری و زندان های استان، بر توجه به مشکلات زندانیان و خانواده های آنان به منظور کمک به اصلاح و باز اجتماعی شدن زندانیان تاکید کرد.

مدیرکل زندان های استان از تهیه کتابچه مددکاری خبر داد و گفت: این کتابچه در زندان های استان درحال تهیه است که به سازمان ارسال می شود.

علی عبدی افزود: برای ارتقا و بروز بودن اشتغال زندانیان در آینده نزدیک کارگاه تولیدی مواد بهداشتی در زندان مرکزی بیرجند افتتاح می شود.

وی در ادامه به ارائه گزارش از انجمن حمایت زندانیان مرکز استان پرداخت.

بنا براین گزارش در دیدار چهره به چهره ۴ ساعته رئیس کل دادگستری و هیئت قضایی و مدیرکل زندانها، دستورات لازم در زمینه رسیدگی به درخواست های زندانیان صادر و تعداد ۳۲ نفر با اعزام به مرخصی منجر به آزادی به آغوش خانواده بازگشته و از زندان آزاد شدند.

در این دیدار، قضات ضمن بازدید از اندرزگاه ها، بازداشت گاه و شرکت در نمایشگاه صنایع دستی زندانیان و تماشای اجرای ورزش باستانی زندانیان در مراسم تقدیر از قضات محاکم قضایی استان و کارمندان زندان مرکزی بیرجند شرکت کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.