حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
شناسه : 33571

احمد مومنی راد بیان کرد: روز دوشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱ در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی، ۲ پرونده رسیدگی شد. وی افزود: هیئت منصفه بعد از بررسی پرونده‌ها و مطالعه اسناد و مدارک و استماع سخنان طرفین و پس از شور و مشورت، نظرات خود را صادر کرد. […]

پ
پ

احمد مومنی راد بیان کرد: روز دوشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱ در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی، ۲ پرونده رسیدگی شد.

وی افزود: هیئت منصفه بعد از بررسی پرونده‌ها و مطالعه اسناد و مدارک و استماع سخنان طرفین و پس از شور و مشورت، نظرات خود را صادر کرد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعاتی و سیاسی بیان کرد: پرونده اول مربوط به مدیر مسئول پایگاه خبری نفتی ها، به اتهام نشر اکاذیب، مطالب خلاف واقع و انتشار غیرمجاز جریان رسیدگی پرونده بود که هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، با اکثریت آرا متهم را در ۲ اتهام فوق الذکر مجرم ندانست.

وی عنوان کرد: پرونده دوم نیز مربوط به مدیر مسئول خبرگزاری مهر به اتهام انتشار غیرمجاز جریان رسیدگی پرونده بود که هیئت منصفه با اکثریت آرا متهم را در اتهام مذکور مجرم ندانست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.