حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۵۴
شناسه : 33484

موضوع : اعتراض به مواد 16 و 49 آیین‌نامه استخدامیمشترک بانکهاتاریخ: 6/3/64 ـ شماره دادنامه: 6 ـ کلاسه پرو‌نده: 62/147جریان امر ـ آقای علی اکبر رجبی فرزند برات به شرح دادخواستی که به دیوان عدالت اداری تقدیم نموده اعلام داشته که نسبت به مواد مذکور معترض بوده و تقاضا نموده است که: 1 ـ کارمندان […]

پ
پ

موضوع : اعتراض به مواد 16 و 49 آیین‌نامه استخدامی
مشترک بانکها
تاریخ: 6/3/64 ـ شماره دادنامه: 6 ـ کلاسه پرو‌نده: 62/147
جریان امر ـ آقای علی اکبر رجبی فرزند برات به شرح دادخواستی که به دیوان عدالت اداری تقدیم نموده اعلام داشته که نسبت به مواد مذکور معترض بوده و تقاضا نموده است که: 1 ـ کارمندان دارای مدرک سیکل را با گرو‌ه شش استخدامی تطبیق دهند. 2 ـ محدو‌دیت تعداد افراد تحت تکفل در مورد خوارو‌بار برداشته خود با ارسال نسخه ثانی دادخواست و ضمایم به شورای عالی بانکها اداره دبیرخانه به شرح لایحه ش/1807‌ـ‌11/10/63 شرایط اعطاﺀ گرو‌ه و پایه و مابه‌التفاو‌ت تطبیق را تشریح و بیان نموده که کمک خوارو‌بار با توجه به آیین‌نامه اجرایی نحوه پرداخت کمکهای غیرنقدی موضوع تبصره 56 قانون بودجه سال 63پرداخت می‌گردد و در حال حاضر ماده 49 آیین‌نامه استخدامی مشترک بانکها قابل اجرا نمی‌باشد. هیأ‌ت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ 6/3/64 به ریاست حجت الاسلام حاج آقا شیخ محمدعلی فیض قائم مقام ریاست کل دیوان عدالت اداری با شرکت آقایان رؤسا و متصدیان شعب دیوان تشکیل گردیده پس از بررسی موضوع و بحث و تبادل نظر و اعلام پایان رسیدگی با اکثریت آراﺀ به شرح آتی انشاﺀ رأی می‌نماید.
رأی هیأ‌ت عمومی :
علاو‌ه بر اینکه جرح و تعدیل بعضی از مواد آیین‌نامه استخدامی مشترک بانکها که شاکی خواستار آن شده است از و‌ظایف دیوان عدالت اداری نیست مسأ‌له پرداخت کمک خوارو‌بار در رابطه با ماده 49 آیین‌نامه استخدامی مشترک بانکها با عنایت به تبصره 56 قانون بودجه سال 63 و اعلام دبیرخانه شورای عالی بانکها مبنی بر پرداخت آن موضوعاً منتفی تلقی می‌شود.

منبع سایت صلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.