حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
شناسه : 33522

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است: 《بسم الله الرحمن الرحیم 》یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامِینَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ ۖ وَلَا یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَىٰ أَلَّا تَعْدِلُوا ۚ اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَىٰ ۖ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

《بسم الله الرحمن الرحیم 》یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامِینَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ ۖ وَلَا یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَىٰ أَلَّا تَعْدِلُوا ۚ اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَىٰ ۖ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ )سوره مائده –آیه۸)

فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی که یادآور مجاهدت ها و نقش آفرینی های حماسی، ماندگار و فداکارانه مدافعان امنیت و حافظان نظم و آرامش جامعه اسلامی است را به فرماندهان، مدیران، کارکنان و یکایک خادمان ملت در آن مجموعه فراجا تبریک عرض می کنم.

امنیت، اعتماد، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی مقتدر در جامعه است و شوکت، عظمت و قدرت کشور ایران منبعث از تلاش های سترگ دلاورمردی های بزرگ مردانی است که خالصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می کنند.

بی شک نکوداشت این رشادت ها و فداکاری ها از سوی ملت بزرگ ایران نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیروی پرتوان است که با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اسلامی به امین مردم تبدیل شده و با اخلاق مداری به عنوان مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به ادای وظایف خویش مشغول است.

وجود نیروی انتظامی مقتدر و قانون‌مدار در کشور مایه مباهات فرد فرد ایران اسلامی است که به یاری خداوند توانسته است در بزنگاه‌های اقتدار، توان و صلابت خود را به رخ متخلفان و بر هم زنندگان نظم و امنیت در جامعه بکشد و همواره آرامش و امنیت را برای شهروندان به ارمغان آورد.

اینجانب، ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای پر افتخار نیروی انتظامی استان و با تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه فرمانده انتظامی استان و پرسنل خدوم، از ایزد منان موفقیت های روزافزون در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا خواستارم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.