حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
شناسه : 33507

 حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری و اعضای شورای قضایی استان اصفهان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان، هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و کارکنان فراجا در استان تبریک گفتند. رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست صمیمی هدف از حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان را تشکر و عرض خسته نباشید […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری و اعضای شورای قضایی استان اصفهان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان، هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و کارکنان فراجا در استان تبریک گفتند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست صمیمی هدف از حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان را تشکر و عرض خسته نباشید به فرماندهی و همه نیروهای فداکار انتظامی استان، اعلام و بیان کرد: در طول سال امنیت و آسایش، کسب و کار و زندگی‌مان را مرهون مجاهدت های آشکار و خاموش سربازان امام زمان(عج) از مجموعه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، سپاه عزیز و به ویژه نیروی انتظامی قهرمان هستیم.

وی با اشاره به دشمنی‌های مستکبران عالم با انقلاب اسلامی افزود: هر گاه دشمن بیشتر عصبانی شده است به معنی این است که انقلاب در مسیر اصلی خود قرار گرفته و با سرعت در حال پیشرفت است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری تصریح کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، امنیت و آسایش پایدار ماست و در این حوادث اخیر نیز نیروی انتظامی با اقتدار توأم با رأفت و مردم‌داری ظاهر شده و به فضل الهی دشمن به نتیجه نخواهد رسید و مردم ما سربازان و حافظان امنیت خود را دوست دارند؛ همانگونه که در راهپیمایی‌های روزهای گذشته شاهد بودیم که مردم چه اظهار محبتی به نیروی انتظامی کردند.

رئیس دستگاه قضایی استان خاطرنشان کرد: البته دستگاه قضایی وظیفه مضاعفی دارد و بی‌شک در این مأموریت‌هایی که به خصوص در این روزها نیروی انتظامی در مقابله با اغتشاشگران دارد، حمایت می‌کنیم.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی قدرت مهار و مدیریت در صحنه را دارد اما ملاحظاتی وجود داشته که اگر افرادی بنا داشته باشند دامنه اغتشاشات را گسترش داده و همچنان برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و سلب آسایش و امنیت نمایند، برنامه ریزی‌ها و برخوردها متناسب با میزان ارتکاب اعمال خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری بار دیگر از تلاش‌های پاسداران امنیت تقدیر کرده و ابراز امیدواری کرد: دشمن مثل همیشه ناکام و ایران عزیز و مردم عزیز سر بلند تر از همیشه باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.