حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
شناسه : 33504

حجت الاسلام و المسلمین علی نسائی زهان در حاشیه جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: سیاست قوه قضاییه بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حمایت از تولید است و همه باید تلاش کنیم رونق تولید در استان شکل گیرد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین علی نسائی زهان در حاشیه جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: سیاست قوه قضاییه بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حمایت از تولید است و همه باید تلاش کنیم رونق تولید در استان شکل گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت بالای معادن غنی استان، افزود: برخی از این معادن به صورت نیمه تعطیل و تعطیل هستند یا افرادی که معادن را به ثبت رساندند پرونده مالیاتی خود را به استان های بزرگ بردند که در همین راستا ۹۰ پرونده طبق قانون پیگیری شد و اکنون این سرمایه گذاران دفاتر خود را به استان منتقل کردند تا حق مردم استان ضایع نشود.

وی بیان کرد: وقتی برای بهره برداری از معادن قرار باشد زیرساخت های استان فرسوده شود اما از لحاظ اقتصادی منفعتی نصیب مردم نشود این ظلم است.

حجت الاسلام و المسلمین نسائی زهان به بررسی مشکلات برای راه اندازی واحد معدنی مرمریت فدشک شهرستان خوسف اشاره کرد و گفت: به سرمایه گذاران این معدن برای فعال سازی آن یک مدت سه ماه مهلت داده شد در غیر این صورت از سرمایه گذاران سلب صلاحیت می شود و سازمان صنعت و معدن استان طبق قانون معدن را به افرادی دیگر که توانایی دارند، واگذار خواهد کرد.

دادستان بیرجند با اشاره به بررسی موضوع پرداخت تسهیلات به سرمایه گذار کارخانه فراوری و بسته بندی محصولات کشاورزی در استان که جزو هیات علمی دانشگاه است، تصریح کرد: طبق قانون دریافت تسهیلات اشتغال شامل کارمندان دولت نمی شود که در این زمینه هم اتخاد تصمیم خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.