حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۵۹
شناسه : 33448

 حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در آیین معارفه رئیس حوزه قضایی بوانات ضمن تبریک هفته فراجا به نیروهای خدوم و تلاشگر انتظامی گفت: با اقدامات انجام شده در راستای اجرای سند تحول قضایی، اعتماد عمومی نسبت به عملکرد دستگاه قضایی افزایش یافته است و همین امر مسئولیت ما را نسبت به مراجعان و تصمیمات […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در آیین معارفه رئیس حوزه قضایی بوانات ضمن تبریک هفته فراجا به نیروهای خدوم و تلاشگر انتظامی گفت: با اقدامات انجام شده در راستای اجرای سند تحول قضایی، اعتماد عمومی نسبت به عملکرد دستگاه قضایی افزایش یافته است و همین امر مسئولیت ما را نسبت به مراجعان و تصمیمات قضایی سنگین‌تر می کند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه مراجعان از قضات انتظار رفتار خوب و اتخاذ تصمیم عادلانه را دارند، افزود: برخورد مناسب با مراجعان در نتیجه تقوای الهی و اتخاذ تصمیم مناسب نیز حاصل دانش قضایی قضات است که دستگاه قضایی برای ارتقاء و تقویت آن برنامه ریزی مدونی در دستور کار دارد.

وی در جمع مردم و مسئولان شهرستان بوانات به مسئولان جدید قضایی این شهرستان توصیه کرد اهداف و سیاست های کلان قوه قضاییه به خصوص تحقق سند تحول قضایی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و نگاه ویژه ای به تکریم ارباب رجوع، کاهش اطاله دادرسی و حمایت از واحدهای تولیدی و طرح های اشتغالزا در سطح شهرستان داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به این که حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی که زمینه رونق تولید و اشتغالزایی را فراهم می کند از جمله دستورات و تأکیدات رهبر انقلاب است و برای همه سربازان ولایت، اجرای منویات ایشان واجب و ضروری است، گفت: حمایت قضایی از سرمایه گذاری و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی یکی از اولویت های ما در دادگستری فارس است و لازم است مسئولان جدید قضایی این شهرستان، دستورالعمل ها و بخشنامه های مرتبط را در دستور کار اجرایی خود قرار دهند.

.وی در سفر به شهرستان بوانات، کاهش فرآیند رسیدگی به پرونده و توجه به مختومه کردن پرونده های مُسن را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: یکی از روش های مهم در راستای تحقق این امر، توجه به دادرسی های الکترونیکی است که با فراهم شدن زیرساخت های آن در دادگستری استان فارس باید مورد توجه بیشتر قضات قرار گیرد تا ضمن تسهیل فرآیند رسیدگی، دسترسی های مجازی به مقام قضایی بیش از پیش فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه بر اهمیت تکریم و احترام به مراجعان با تقویت حلم و بردباری همکاران سفارش و تأکید کرد: خداوند به کار با اخلاص برکت می دهد و خدمت خالصانه به مردم در رأس برنامه های تکریم در مجموعه قضایی قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه ضمن معرفی رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان، منصوبان جدید این حوزه قضایی را افرادی سلیم النفس و مسلط به امور قضایی خواند و تصریح کرد: رئیس و دادستان جدید بوانات شجاع هستند و انتظار می رود با خدمت صادقانه خود ضمن جلب رضایت پروردگار، پشتیبان اجرای قانون باشند.

در پایان این مراسم، رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن تقدیر از تلاش های قاضی کاووس مردانه در دوران تصدی مدیریت قضایی شهرستان بوانات، با احکام ریاست قوه قضاییه، قاضی علی کامیاب نیا را به عنوان رئیس و قاضی مهدی زارع را به عنوان دادستان این شهرستان معرفی کرد.

گفتنی است رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونان دادگستری فارس و مدیران کل بازرسی و زندان های فارس در جریان سفر به حوزه های قضایی شمال فارس به صورت سرزده، دادگاه عمومی پاسارگاد و قادرآباد را نیز مورد بازدید و بازرسی قرار دادند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.