حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
شناسه : 33404

 حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری به اتفاق برخی معاونان خود از بایگانی راکد و برخی از شعبات دادگستری و دادسرای شهرستان آمل بازدید کرد. رئیس کل دادگستری استان مازندران به همراه معاونان خود، با برخی از مراجعان به این دادگستری گفت‌وگو و در جریان نحوه برخورد و روند رسیدگی قرار گرفته و نسبت به […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری به اتفاق برخی معاونان خود از بایگانی راکد و برخی از شعبات دادگستری و دادسرای شهرستان آمل بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران به همراه معاونان خود، با برخی از مراجعان به این دادگستری گفت‌وگو و در جریان نحوه برخورد و روند رسیدگی قرار گرفته و نسبت به تقویت نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف و رفع ایرادات و نواقص، ارشادات لازم را ارائه کردند.

وی ضمن بازدید از دفتر اجرای احکام دادگستری و دادسرای شهرستان آمل وضعیت آماری پرونده های شعب، وقت های رسیدگی و تعیین اوقات نظارت، رسیدگی و اوقات احتیاطی، دلایل افزایش پرونده ها و علت اطاله دادرسی ها که از اهمیت ویژه ای برخوردار است بررسی وبر بهبود وضعیت آمار ، تعیین وقت های مناسب و زود هنگام و پرهیز از تعیین اوقات طولانی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری از بخش‌های مختلف ساختمان‌ها شعب و همچنین بایگانی بازدید و ضمن تقدیر از همکاران دادگاه و دادسرا بر تداوم هرچه بهتر روند بایگانی پرونده ها و رسیدگی به پرونده های مهم و حفظ حقوق شهروندی تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: درشش ماه نخست سال ۳۲ هزار و ۵۰۰ پرونده غیرضروری درحوزه قضایی آمل امحا شد و همچنین حدود یک صد هزار پرونده قبل از سمپ (سامانه مدیریت پرونده قضایی) مانده بود که درحال فرم گذاری وپالایش است که در کمترین زمان ممکن نیز نسبت به بازبینی و فرم گذاری و پالایش این پرونده ها اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.