حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
شناسه : 33348

 حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان سازمان قضایی نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا، این ایام را به پرسنل انتظامی کشور تبریک گفت. در پیام رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم «کونوا قَوّامینَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ» در خجسته ایام آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان سازمان قضایی نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا، این ایام را به پرسنل انتظامی کشور تبریک گفت.

در پیام رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کونوا قَوّامینَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ»

در خجسته ایام آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء فرا رسیدن هفته بزرگداشت نیروی انتظامی را به پرسنل محترم و غیور فراجا و خانواده های معزز ایشان خصوصاً فرمانده محترم کل این نیرو تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح اعم از سپاه و ارتش به حق مدافع سرسخت حقوق شهروندی، مجری قوانین جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام و شهیدان می باشد؛ عزیزانی که شبانه روز در سرما و گرما، ایام تعطیل و غیرتعطیل و مناسبت های مختلف و حتی بلایای طبیعی به دور از خانواده، مردانه انجام وظیفه می نمایند، نیروهای جان برکفی که به طور متوسط هر سه روز یک شهید در راه حفظ امنیت کشور و مبارزه با اشرار تقدیم انقلاب اسلامی نموده اند.

امروز دشمن از تمام ابزارهای تبلیغاتی، نرم افزاری، سخت افزاری و اجتماعی خوداستفاده می کند تا این نیروی ارزشمند را به چالش بکشد؛ و به دنبال ضعیف کردن نیروهایی است که مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی و حقوق ملت عزیز ایران هستند. 

در حوادث اخیر دشمن از تمام امکانات تبلیغاتی و مزدوران آموزش دیده خود استفاده کرد تا با بهره گیری از احساسات پاک جوانان عزیزکشورمان به بهانه مرگ مرحومه مهسا امینی که موجب تاسف مردم شریف و همه مسؤلین نظام گردید به خیال خام خود ضربه ای مهلک به قوای مسلح و جمهوری اسلامی وارد نماید، غافل از اینکه مردم همیشه در صحنه ی ایران اسلامی، قدردان فرزندان عزیز خود در فراجا و ارتش و سپاه و بسیج و سازمان‌های امنیتی می باشند. همانگونه که با حضور میلیونی خود در اقصی نقاط کشور، در روز  ۲۸ صفر در محکوم نمودن اغتشاشات و آشوب‌های اخیر آن را به اثبات رساندند.

انشاالله با توجه به فرمایش امام حسن عسگری علیه السلام که فرمود: «اتقوا الله وَکُونُوا لَنَا زَیناً ولا تَکُونوا علینا شَیناً» همه ما بتوانیم با عمل به وظیفه موجب زینت اهل بیت علیهم السلام باشیم و رضایت خاطر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء را به دست آورده و سرباز واقعی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی باشیم.

والسلام علیکم و رحمه اله و برکاته

احمد رضا پور خاقان؛ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.