حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
شناسه : 33307

حمید بهرامیان گفت: در یک پرونده زوجه از مهریه ۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی خود با وساطت اعضای شعبه ۵۲ شورای حل اختلاف اصفهان گذشت کرد. بهرامیان ضمن اشاره به بخشنامه ریاست قوه قضاییه بیان کرد: طبق این بخشنامه کلیه دعاوی کیفری قابل گذشت و جنبه خصوصی دعاوی غیرقابل گذشت با هدف اصلاح ذات البین […]

پ
پ

حمید بهرامیان گفت: در یک پرونده زوجه از مهریه ۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی خود با وساطت اعضای شعبه ۵۲ شورای حل اختلاف اصفهان گذشت کرد.

بهرامیان ضمن اشاره به بخشنامه ریاست قوه قضاییه بیان کرد: طبق این بخشنامه کلیه دعاوی کیفری قابل گذشت و جنبه خصوصی دعاوی غیرقابل گذشت با هدف اصلاح ذات البین ابتدا در شورای حل اختلاف باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا پرونده ای که مربوط به یک زوج بود با وساطت شعبه ۵۲ شورای حل اختلاف اصفهان با گذشت شاکی مختومه شد و زوجه نیز از مهریه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی خود گذشت کرد و این پرونده نیز با مصالحه مختومه شد.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان تصریح کرد: گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه و نهادینه کردن فرهنگ گذشت در جامعه اثرات فردی و اجتماعی مهمی برای طرفین خواهد داشت.

وی با بیان اینکه صلح و سازش در شورای حل اختلاف در محیطی غیر قضایی انجام می‌شود، افزود: از نظر اجتماعی یکی از مهم‌ترین فواید صلح و سازش در جامعه کم شدن کینه جویی‌ها و حل و فصل ریشه‌ای دشمنی‌ها و اختلافات است.

پرونده یک میلیاردی با وساطت شعبه ۴ شورای حل اختلاف بویین میاندشت استان اصفهان به سازش ختم شد.

در راستای عمل به وظیفه ذاتی و قانونی شورا‌های حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش در دعاوی و کاهش ورودی پرونده ‌های قضایی به محاکم دادگستری پرونده پرونده ای با موضوع مطالبه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به شعبه ۴ شورای حل اختلاف بویین میاندشت در استان اصفهان ارجاع شد که با تلاش اعضا و کارکنان خدوم و پرتلاش این شعبه این پرونده با سازش مختومه شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.