حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
شناسه : 33322

 حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز سه شنبه ۱۲ مهر با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سید مرتضی بختیاری دیدار کرد. رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این دیدار اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌تواند در چند محور به کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک […]

پ
پ

 حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز سه شنبه ۱۲ مهر با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سید مرتضی بختیاری دیدار کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این دیدار اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌تواند در چند محور به کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کند که یکی از این محور ها بحث مستند‌سازی اموال و املاک کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در واقع با صدور سند حدنگاری و اسناد تک برگی به این مستندسازی کمک می‌کنیم زیرا اموال و املاک بسیاری در استانهای مختلف وجود دارد.

وی افزود: محور دیگر بحث ثبت موسسات و اعطای شناسه به موسسات و مراکز مخصوصاً مراکز نیکوکاری است که باید ثبت و ساماندهی شوند به همین منظور مرکز ثبت شرکت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این مسئولیت را انجام می‌دهد.

بابایی در ادامه گفت: محور سوم بحث رویدادهای ملی است که ۵ رویداد ملی را کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام می‌دهد و مقرر شده در مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این ۵ رویداد به ثبت بین‌المللی برسد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار کرد: محور دیگر همکاری در بحث تبادل اطلاعات و شناسایی نیازمندان واقعی است تا از این طریق کمک کنیم افرادی که به عنوان مددجو تحت پوشش قرار می‌گیرند نیازمند واقعی باشند همچنین در بحث شناسایی اموال، املاک و دارایی‌ها کمک‌های لازم به کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مقرر شده است که تفاهم‌نامه جامعه‌ای میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه شود تا تمام قسمت‌های سازمان از جمله ثبت شرکت‌ها، موسسات و اشخاص حقوقی و املاک در آن عنوان شود.

بابایی در ادامه گفت: مقرر شد که در زمینه ثبت املاک مورد مالکیت و مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره)، همچنین تثبیت مالکیت افراد تحت پوشش این کمیته کمک کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در این جلسه ضمن تشکر از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به جهت همکاری بسیار خوبی که دارند، گفت: یک سری املاک در قالب مصادره املاک در دادگاه‌های انقلاب اصل ۴۹ بوده که امام خمینی (ره) نیز فرمان صادر کردند که بخشی در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره)، بخشی در اختیار ۱۵ خرداد، بخشی در اختیار بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان قرار گیرد.

وی افزود: در زمینه اجرای طرح کاداستر املاکی که در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته شده اقدامات خوبی انجام شده‌‌ است که در برخی قسمت‌ها نیاز به مساعدت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که رئیس سازمان ثبت اسناد تا کنون همراهی خوبی داشته است.

بختیاری در ادامه اظهار کرد: موضوعی دیگر بحث ثبت برندها و رویدادهای ملی کمیته امداد امام خمینی (ره) است به طوری که چند برند در این کمیته وجود دارد که باید از ظرفیت مالکیت معنوی و فکری استفاده کنیم به همین منظور مقرر شد در قالب تفاهم‌نامه بر روی تمامی این قسمت‌ها اقدامات لازم انجام شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: همچنین مقرر شده است اسامی افرادی که به صورت الکترونیکی تقاضای مساعدت می‌کنند در اختیار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قرار گیرد تا از این طریق مطلع شویم این افراد دارایی دارند یا خیر و بتوانیم افراد نیازمند واقعی را شناسایی کنیم.

وی اظهار کرد: مقرر شد به کمک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت موسسات و اعطای شناسه به موسسات و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام گیرد.

گفتنی است به زودی تفاهم‌نامه ای جامع میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.