حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
شناسه : 33319

 علی شعبانی رئیس کل دادگستری و حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همراه با معاونان دادستان به صورت شبانه با بازداشت شدگان اغتشاشات و ناآرامی های اخیر دیدار و گفت‌وگو کردند. علی شعبانی در این دیدار ۳ ساعته که در زندان مرکزی قزوین انجام شد، اظهارکرد: تمام مسئولان از اوضاع و احوال پیش […]

پ
پ

 علی شعبانی رئیس کل دادگستری و حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همراه با معاونان دادستان به صورت شبانه با بازداشت شدگان اغتشاشات و ناآرامی های اخیر دیدار و گفت‌وگو کردند.

علی شعبانی در این دیدار ۳ ساعته که در زندان مرکزی قزوین انجام شد، اظهارکرد: تمام مسئولان از اوضاع و احوال پیش آمده برای افراد دستگیر و بازداشت شده متاسف هستند، زیرا بسیاری از این افراد بدون هیچ انگیزه قبلی در خیابان ها دست به اغتشاش زده و صرفاً فریب معاندین نظام و چهره‌های نام آشنا را خورده‌اند.

وی با بیان اینکه شرایط و فضای انتقاد و مطالبه‌گری در جامعه فراهم است و باید مطالبات اجتماعی در چارچوب قانون بیان شود، افزود: یقیناً اعتراض همراه با اغتشاش، تخریب و تحریق اموال عمومی و شخصی و ضرب و جرح مردم و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی دستاوردی نخواهد داشت.

حسین رجبی ادامه داد: برای امنیت کشور خون پاک صدها شهید به زمین ریخته است و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی این ۴۳ سال، از فتنه ها، توطئه ها و طوفان های مختلفی عبور کرده و اکنون در ساحل امن و آرامش قرار گرفته است و یقین بدانید که اجازه نخواهیم داد عده ای افراد خود فروخته و فریب خورده شرایط امن کشور را ناامن کنند.

وی با اشاره به اینکه به‌رغم اقدامات مخرب صورت گرفته در اغتشاشات و تخریب اموال عمومی و شخصی توسط افراد بازداشت شده، رویکرد دستگاه قضایی برخورد توام با رافت اسلامی است، خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی دادستان کل کشور برای افراد کم گناه و بی گناه و کسانی که در پرونده آنها مورد خاصی گزارش نشده و صرفاً فریب خورده و در اغتشاشات حضور یافته اند، شرایط آزادی را فراهم خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین همچنین تاکیدکرد: بی تردید برای عناصر اصلی و سرکرده که در این اغتشاشات چه در خیابان و چه در فضای مجازی جریان سازی می کردند، با شدت و قاطعانه برخورد خواهیم کرد و احکام بازدارنده در انتظار آنها است.

در این دیدار افراد بازداشت شده مسائل و مشکلات خود را به صورت چهره به چهره با مسئولان قضایی استان مطرح کردند و مقرر شد در کمترین زمان پرونده آنها مورد بررسی قرار گرفته و با تامین قرار کیفری مناسب شرایط آزادی برای افراد دارای شرایط فراهم شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.