حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
شناسه : 33254

سهیل قشلاقی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان هشترود استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: محور اصلی در کاهش تصادفات، فرهنگ سازی در زمینه قانون مداری با برنامه ریزی دقیق است. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هشترود و دبیر شورای پیشگیری از جرم شهرستان با اشاره به وقوع برخی تصادفات در شهرستان، تأکید کرد: […]

پ
پ

سهیل قشلاقی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان هشترود استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: محور اصلی در کاهش تصادفات، فرهنگ سازی در زمینه قانون مداری با برنامه ریزی دقیق است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هشترود و دبیر شورای پیشگیری از جرم شهرستان با اشاره به وقوع برخی تصادفات در شهرستان، تأکید کرد: اصول ایمنی در کار و نظارت همه جانبه ادارات متولی بر عملیات عمرانی باید رعایت شود.

سروان خانزاده رئیس پلیس راه شهرستان نیز نسبت به ارائه گزارش آمار تصادفات جرحی و فوتی در جاده های شهرستان هشترود و مقایسه آن طی سال های ۱۴۰۰ و شش ماهه سالجاری پرداخت.

در ادامه جلسه بعد از بررسی مصوبات جلسه قبل و ارائه گزارش اعضا، درخصوص موارد ترافیکی از جمله آمار تصادفات رانندگی و رفع کم و کاستی های علایم ایمنی و هشدارها و خط کشی جاده ها بحث و تبادل نظر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.