حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۴۱
شناسه : 33189

رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه اسلامی، معاون قضایی دادگستری استان و دبیر شورای حفظ حقوق شهروندی، مدیرکل زندان های استان و مسئولان قضایی و قضات بافت از زندان این شهرستان بازدید به عمل آوردند. حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی گفت: به همت اعضا و دبیران شورای حل اختلاف ویژه زندان بافت، یک محکوم به […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه اسلامی، معاون قضایی دادگستری استان و دبیر شورای حفظ حقوق شهروندی، مدیرکل زندان های استان و مسئولان قضایی و قضات بافت از زندان این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی گفت: به همت اعضا و دبیران شورای حل اختلاف ویژه زندان بافت، یک محکوم به قصاص پس از اخذ رضایت اولیای دم به زندگی بازگشت.

وی در حاشیه بازدید از زندان بافت اظهار کرد: در سال جاری ۴۰ نفر از مددجویان زندان بافت با صلح وسازش از زندان رهایی یافته اند وبه آغوش گرم خانواده بازگشته اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اضافه کرد:طی سال جاری ۹۰پرونده در شعبه حل اختلاف ویژه زندان شهرستان بافت منتهی به صلح وسازش شده است.

گفتنی است در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین حمیدی از بخش های مختلف زندان بافت بازدید بعمل آوردند وبا ۲۴نفر از مددجویان دیدار چهره به چهره داشتند و به مشکلات حقوقی وقضایی مددجویان رسیدگی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.