حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
شناسه : 33156

 به منظور بررسی وضعیت بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر، عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام و هیئت همراه با حضور در زندان مرکزی ایلام با کلیه بازداشت شدگان حوادث اخیر دیدار و از نزدیک به بررسی وضعیت دستگیرشدگان حوادث اخیر پرداختند. رئیس کل دادگستری استان ایلام در حاشیه این بازدید تصریح کرد: امنیت جامعه خط قرمز […]

پ
پ

 به منظور بررسی وضعیت بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر، عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام و هیئت همراه با حضور در زندان مرکزی ایلام با کلیه بازداشت شدگان حوادث اخیر دیدار و از نزدیک به بررسی وضعیت دستگیرشدگان حوادث اخیر پرداختند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در حاشیه این بازدید تصریح کرد: امنیت جامعه خط قرمز نظام است و هیچ فرد و یا گروهی اجازه ندارد این امنیت را مورد هدف قرار داده یا خدشه‌ای به آن وارد کند، لذا برخورد قاطع و قانونی با عوامل اصلی آشوب و اغتشاش اخیر در دستور کار دستگاه قضایی است.

وی افزود: رسیدگی به پرونده اغتشاشگران بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری و قانون مجازات اسلامی خارج از نوبت رسیدگی می‌ شود و شعب ویژه‌ای در دادسراها و دادگاه‌های مربوطه تعیین شده است و این پرونده ها به صورت خارج از نوبت، با سرعت و دقت لازم رسیدگی خواهد شد.

علی‌محمدی گفت: براساس پالایش انجام شده در بین بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر، عده ای فریب خورده و وابستگی به ضد انقلاب ندارند ولی عده ای لیدر بوده و جزو افراد وابسته به سازمان های اطلاعاتی خارج از کشورند که درباره آن ها باید به اقتضای وضعیت آنان رسیدگی شود.

وی افزود: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حتی با دشمنان خود نیز بر اساس موازین شرع مبین اسلام برخورد خواهیم کرد و در هر صورت باید خسارات وارد شده به اموال عمومی و اشخاص حقیقی جبران شود تا درس عبرتی برای افراد معارض قانون باشد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در خاتمه اظهار کرد: از تلاش‌ و مجاهدت شبانه روزی نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی استان در راستای حفظ امنیت مردم و مقابله با اغتشاشگران حوادث اخیر قدردانی می‌کنم و برای آنان آرزوی سلامت و توفیق الهی را دارم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.