حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۴۷
شناسه : 33044

جلسه هم اندیشی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان مازندران با دبیران نشست‌های قضایی دادگستری مازندران برگزار شد. سیدناصر احمدی در این نشست با اشاره به اهمیت جلسات نشست قضایی و نقد آرا بیان کرد: برگزاری جلسات نشست قضایی و نقد رای، به عنوان یکی از فعالیت های اجرایی در برنامه عملیاتی ۱۴۰۱ […]

پ
پ

جلسه هم اندیشی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان مازندران با دبیران نشست‌های قضایی دادگستری مازندران برگزار شد.

سیدناصر احمدی در این نشست با اشاره به اهمیت جلسات نشست قضایی و نقد آرا بیان کرد: برگزاری جلسات نشست قضایی و نقد رای، به عنوان یکی از فعالیت های اجرایی در برنامه عملیاتی ۱۴۰۱ تعریف شده است.

معاون منابع انسانی وفرهنگی دادگستری مازندران عنوان کرد: بر اساس سند تحول قضایی، این مهم می تواند با هدف توسعه و به اشتراک گذاری دانش، فضایی مناسب جهت بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل حقوقی را فراهم کند.

وی افزود: دیدگاه‌ها و مباحث مطرح شده در جلسات نشست قضایی و نقد آرا را می توان از منابع ارزشمند و مهم‌ترین مصادیق دکترین حقوقی به شمار آورد؛ همچنین از این طریق بخش عمده ای از نیازهای آموزشی قضات جوان، پژوهشگران و سایر علاقمندان به مباحث حقوقی را مرتفع کرد.

احمدی در ادامه اظهار کرد: مستندات این نشست‌ها در سامانه نشست قضایی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه ثبت می شود و از ابتدای راه اندازی این سامانه تا کنون، حدود هزار و ۳۰۰ نشست توسط دادگستری مازندران در سامانه مذکور ثبت شده است.

معاون منابع انسانی وفرهنگی دادگستری مازندران گفت: در استان ۳۰ دبیرخانه فرعی در حوزه های قضایی مشغول به فعالیت هستند و معاونت منابع انسانی و امورفرهنگی دادگستری استان مازندران به عنوان دبیر دبیرخانه مرکزی استان بر روند برگزاری جلسات و ثبت نتایج جلسات در این سامانه نظارت دارد.

این جلسه با هدف هم اندیشی و بررسی موانع و مشکلات موجود در تشکیل جلسات نشست قضایی و نقد آرا در استان، برگزار شد‌.

در ادامه دبیران نشست های قضایی استان به طرح نظرات و پیشنهادات خود جهت بهبود کیفیت جلسات نشست قضایی پرداختند.

همچنین از دبیران برتر نشست‌‎های قضایی “مرتضی رستمی از دادگستری محمودآباد، رضا سنگاری از دادگستری رامسر، حسن محسنی از دادگستری تنکابن” ، “نسترن ارزانیان از دادسرای قائم شهر و مریم احمدی از دادگستری تنکابن” که بیشترین تعداد جلسات را طی سال های ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ برگزار و در سامانه ثبت کرده اند، قدردانی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.