حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۴۴
شناسه : 33041

محمود اسپانلو در حاشیه بازدید از روستاهای آلوکلای گرگان، تقرتپه و یلمه سالیان آق قلا اظهار کرد: به منطور جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرف مراتع واقع در بافت و حریم روستاهای استان دستگاه‌های متولی باید با اعمال نظارت های موثر وضعیت این مراتع را تثبیت و از تصرف اراضی ملی جلوگیری […]

پ
پ

محمود اسپانلو در حاشیه بازدید از روستاهای آلوکلای گرگان، تقرتپه و یلمه سالیان آق قلا اظهار کرد: به منطور جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرف مراتع واقع در بافت و حریم روستاهای استان دستگاه‌های متولی باید با اعمال نظارت های موثر وضعیت این مراتع را تثبیت و از تصرف اراضی ملی جلوگیری کنند.

وی گفت: زمین های منابع طبیعی در حریم و بافت روستاهای استان که به بنیاد مسکن تحویل شده اند، هنوز حدنگاری نشده و همین موضوع، بستر برای دست اندازی و تجاوز به این زمین‌ها را فراهم کرده است.

دادستان گلستان افزود: در بازدید از این روستاها، بنیاد مسکن و منابع طبیعی استان مکلف شدند در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعیین تکلیف و سنددار کردن این زمین ها، اقدام و نتیجه را به دادستانی اعلام کنند.

اسپانلو ادامه داد: برای خلع ید زمین های ملی هم که تصرف شده است باید بنیاد مسکن در محاکم طرح دعوی کند و ما نیز در دستگاه قضایی استان رسیدگی به این پرونده را تسریع می کنیم.

دادستان گلستان با اشاره به این که در بازدید امروز مشخص شد دستگاه‌های متولی در حفاظت از مراتع ملی واقع در حریم روستاها کوتاهی های زیادی مرتکب شده اند، افزود: این کوتاهی ها سبب دست اندازی غیرمجاز به مساحت زیادی از این مراتع، شده است که باید فوری تعیین تکلیف شود.

اسپانلو تاکید کرد: مدیرانی که با ترک فعل ، سبب این وضعیت شده اند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.