حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
شناسه : 33059

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در راستای پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و حمایت حقوقی و قضایی از تولید ملی، از اسکله صادرات فرآورده‌های نفتی بندر شهید رجایی بازدید کرد. در جریان این بازدید که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید، دادستان مرکز استان هرمزگان و هیئت همراه از تأسیسات صادرات […]

پ
پ

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در راستای پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و حمایت حقوقی و قضایی از تولید ملی، از اسکله صادرات فرآورده‌های نفتی بندر شهید رجایی بازدید کرد.

در جریان این بازدید که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید، دادستان مرکز استان هرمزگان و هیئت همراه از تأسیسات صادرات و واردات فرآورده های نفتی بندرشهید رجایی و پروژه‌های در دست احداث این مجموعه بازدید کردند و مسئولان مربوطه گزارشی از مراحل احداث و توسعه آن، نحوه فعالیت بخش های مختلف و چگونگی رعایت الزامات فنی ارائه کردند.

در ادامه این بازدید: علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان ضمن تأکید بر حمایت‌های حقوقی دستگاه قضایی استان هرمزگان از تولید و سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونمند افزود: از ابتدای امسال جلسات متعددی برای دستیابی به این مهم و در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و کارگروه‌های تخصصی آن برگزار شده است که مصوبات خوبی را به همراه داشته است.

احمدی منش با بیان این مطلب که ظرفیتهای زیادی در استان هرمزگان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن و در جهت بهبود معیشت مردم و رفاه اجتماعی استفاده نمود اظهار داشت: ساخت و توسعه پروژه‌هایی چون تأسیسات صادرات و واردات فرآورده های نفتی اسکله شهید رجایی بندرعباس، با وجود حجم کار سنگین و پیچیدگی های خاص فنی، حاکی از سخت‌کوشی، خرد جمعی و توانمندی متخصصان داخلی است که در سایه نظام مقدس اسلامی محقق شده و اقتصاد مقاومتی را در این صنعت استراتژیک عینیت بخشیده است.

وی یادآور شد: دستگاه قضایی استان هرمزگان در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های ابلاغی ریاست قوه قضاییه، رویکرد حمایتی را در دستور کار خود قرار داده است و بر این اساس، تمامی مجموعه‌های اقتصادی، صنعتی و تولیدی از حمایتهای حقوقی و قضایی بهره‌مند هستند.

دادستان مرکز استان هرمزگان خاطرنشان کرد: پیشرفت صنعتی و اقتصادی متکی بر ظرفیت‌های داخلی، موجب آرامش، رفاه پایدار و بهبود سطح زندگی مردم می‌شود و این رویکردی است که از سوی دستگاه قضایی استان هرمزگان پیگیری می‌شود.

همچنین در جریان این بازدید، مطالبات مدیران، پیمانکاران و کارکنان تأسیسات صادرات و واردات فرآورده های نفتی اسکله شهید رجایی بندرعباس در خصوص برخی موانع و مشکلات موجود مطرح شد و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات و حرکت هرچه پرشتابتر این مجموعه صادر کرد.

گفتنی است؛ تأسیسات صادرات و واردات فرآورده های نفتی اسکله شهید رجایی بندرعباس در کنار اسکله فولاد بازوهای صادرات و واردات فرآورده های نفتی شرکت پخش فرآورده های نفتی بندرعباس هستند و از این اسکله فرآورده هایی همچون نفت سفید و نفت کوره صادر می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.