حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۲۶
شناسه : 32987

عمران علی‌محمدی به همراه رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب ایلام و معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان از دفاتر خدمات قضایی شهر ایلام بازدید کردند. رئیس کل دادگستری استان ایلام در این بازدیدها ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مسئولین و کارکنان دفاتر خدمات قضایی استان، اظهارکرد: اولین مواجهه […]

پ
پ

عمران علی‌محمدی به همراه رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب ایلام و معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان از دفاتر خدمات قضایی شهر ایلام بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این بازدیدها ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مسئولین و کارکنان دفاتر خدمات قضایی استان، اظهارکرد: اولین مواجهه مردم با دستگاه قضایی در دفاتر خدمات قضایی صورت می گیرد و باید تلاش شود تا با صبر و حوصله و دلسوزی و کرامت مداری با کلیه مراجعین برخورد شود.

وی آشنایی کارکنان و کاربران این دفاتر با مفاهیم حقوقی و قضایی را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: باید با آموزش مستمر سطح علمی این کاربران را در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و آگاهی بخشی حقوقی به مراجعین ارتقاء دهیم.

علی‌محمدی همچنین بر لزوم ارتباط مستمر دفاتر خدمات قضایی با مراجع قضایی و معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان، توجه ویژه به تکمیل کامل دادخواست ها، رعایت صلاحیت ها، دقت در هزینه دادرسی دعاوی غیر مالی، تکمیل نام پدر در دادخواست ها و دقت در ارسال پرونده ها تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام بر تسریع در فرایند دسترسی مراجعین به خدمات الکترونیک قضایی تاکید کرد و در عین حال خواستار اعمال دقت بیش تر از سوی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در خصوص تنظیم و ارسال دادخواست‌ها به مراجع قضایی شد.

علی‌محمدی ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی به مراجعان در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را مورد تاکید قرار داد و با یادآوری نقش دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در حوزه ارشاد و معاضدت حقوقی و قضایی خاطرنشان کرد: حضور کارشناس حقوقی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و استفاده از کاربران حرفه‌ای و مسلط برای تسهیل ارائه خدمات به مراجعان در ارتقاء خدمت گزاری به مردم اثرگذار است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.