حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۲۲
شناسه : 32984

سید محمد مهدی مهاجریان مقدم ، اظهارکرد: طرح نظارتی اربعین با رویکرد پیشگیری از وقوع تخلفات در بخش‌های سلامت، تغذیه و حمل و نقل تا ۲۷ شهریورماه برگزار شد. سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد در خصوص جزئیات این طرح بیان کرد: در این طرح که به منظور نظارت بر خدمات ارائه شده به […]

پ
پ

سید محمد مهدی مهاجریان مقدم ، اظهارکرد: طرح نظارتی اربعین با رویکرد پیشگیری از وقوع تخلفات در بخش‌های سلامت، تغذیه و حمل و نقل تا ۲۷ شهریورماه برگزار شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد در خصوص جزئیات این طرح بیان کرد: در این طرح که به منظور نظارت بر خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی، حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برگزار شد، از دفاتر آژانس ها و مراکز فروش بلیت اتوبوس و هواپیما و پایانه های مسافربری و همچنین مراکز ارائه خدمات بین راهی و فروش مواد غذایی در مسیرهای تردد زائران بازرسی به عمل آمد.

وی با اشاره به ۱۷ مورد بازرسی از مراکز هدف، در مدت اجرای این طرح، افزود: در این بازرسی ها یک مورد پرونده تخلف تشکیل و حکم قاطع و بازدارنده برای متهم این پرونده صادر و اجرایی خواهد شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد همچنین اضافه کرد: هم استانی‌ها می توانند گزارش‌ها و شکایت‌ها خود را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اعلام کنند تا موضوع بلافاصله توسط تیم های بازرسی بررسی شده و با متخلفان برخورد قانونی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.