حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۲۷
شناسه : 32886

 دستگاه قضایی مصمم است بیش از گذشته به حمایت از تولید داخلی و مساعدت دولت در این عرصه مبادرت کند. قوه قضاییه درصدد است این حمایت و کمک را بیشتر، منسجم‌تر و هدفمندتر دنبال کند. این جملات بخش هایی از سخنان حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در روز دوشنبه (۲۱ شهریور) است که در […]

پ
پ

 دستگاه قضایی مصمم است بیش از گذشته به حمایت از تولید داخلی و مساعدت دولت در این عرصه مبادرت کند. قوه قضاییه درصدد است این حمایت و کمک را بیشتر، منسجم‌تر و هدفمندتر دنبال کند. این جملات بخش هایی از سخنان حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در روز دوشنبه (۲۱ شهریور) است که در جلسه شورای عالی قوه قضاییه مطرح شد.  

رئیس دستگاه قضا بر همین اساس، به همه بخش‌ها و سازمان‌های قضایی مأموریت داد در راستای حمایت از تولید داخل، جهش تولید، رفع موانع کسب‌وکار، اشتغال‌زایی، جلوگیری از تعطیلی بنگاه‌های تولیدی و صنعتی اقدامات مقتضی و لازم را ترتیب دهند. 

با توجه به شعار سال و در همین راستا تاکیدات رئیس قوه قضاییه، همه بخش های آن در پایتخت ام القرای جهان اسلام و نیز در سایر استان های کشور بسیج شده اند تا همپای دستگاه اجرایی، به رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی کمک کنند و با جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی به اشتغال دانش بنیان و کارافرین مساعدت کنند.

شرکت تولید کنسرو رب گوجه فرنگی «بهانفر» یکی از واحدهای تولیدی است که در سال ۹۹ به دلیل عدم دریافت مجوز حفر چاه برای برداشت آب، با مشکلاتی روبرو شد و پس از طرح مشکل این کارخانه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس، هم اکنون حدود ۶۰ نفر در این واحد تولیدی مشغول به فعالیت هستند.

سجادیان، مدیرعامل شرکت تولید کنسرو رب گوجه فرنگی بهانفر در این رابطه می گوید: از سال ۹۷ با سازمان آب منطقه‌‎ای به دلیل دریافت مجوز حفر چاه مشکلاتی داشتیم.

وی می افزاید: از سال ۹۷ تا ۹۹ چاه مورد استفاده کارخانه خشک شد و آب منطقه‌ای استان اجازه حفر مجدد چاه نمی‌داد، بارها آب خریده سعی کردیم کار به گونه‌ای ادامه یابد تا کارگران و کارمندانی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند با مشکل معیشتی مواجه نشوند

مدیر عامل شرکت تولید کنسرو رب گوجه فرنگی بهانفر در ادامه داد: سال ۹۹ به همراه مدیران ۳ واحد تولیدی دیگر در جلسه‌ای که در اتاق بازگانی استان تشکیل شده بود، حضور یافته و مشکل مان را با نماینده دادستان فارس در میان گذاشتیم که پس از این اتفاق و با ورود دادگستری استان فارس  مشکل حل شد.

وی با تشکر از سازمان آب منطقه ای و دادگستری استان فارس که به حل مشکل این واحد تولیدی کمک کرده اند، گفت: تولیدکنندگان در هر عرصه‌ای با مشکلاتی رو برو هستند که انتظار داریم  مسئولان با دلسوزی به این معضلات ورود کنند تا چرخه اشتغال، تخت تاثیر این مشکلات قرار نگیرد.

سجادیان در ادامه گفت: با ورود دادگستری فارس برای رفع مشکل این واحد تولیدی هم اکنون ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰ نفر دیگر نیز به صورت غیر مستقیم در این واحد تولیدی مشغول فعالیت هستند و امکان ادامه فعالیت این افراد تحقق شده است.

به هر روی، امیدواریم با رویه مثبت و همگامی که در سایر قوا برای رفع مشکلات و موانع تولید ایجاد شده است، هر روز شاهد بهبود وضعیت واحد های تولیدی و صنعتی و به تبع آن اشتغال در کشور باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.