حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۴۲
شناسه : 32840

 محسن برزوئی عنوان کرد: در راستای جذب و نگهداشت کارکنان دادگستری و کاهش اطاله دادرسی، فوق العاده ای به شرح جزء (۹) بند (الف) تبصره (۱۲) در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است. وی افزود: به منظور اعمال و برقراری فوق العاده مذکور جلسات متعددی با حضور مسئولین ذیربط قوه قضاییه و مدیران […]

پ
پ

 محسن برزوئی عنوان کرد: در راستای جذب و نگهداشت کارکنان دادگستری و کاهش اطاله دادرسی، فوق العاده ای به شرح جزء (۹) بند (الف) تبصره (۱۲) در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.

وی افزود: به منظور اعمال و برقراری فوق العاده مذکور جلسات متعددی با حضور مسئولین ذیربط قوه قضاییه و مدیران و کارشناسان سازمان اداری و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه و همچنین شورای حقوق و دستمزد، برگزار و پس از بحث و تبادل نظر فراوان و انجام مباحث فنی و تخصصی، کیفیت و چگونگی برقراری فوق العاده مذکور تعیین و با ابلاغ مصوبه شورای حقوق و دستمزد، و وصول دستورالعمل نحوه برقراری فوق العاده یاد شده از سوی ریاست قوه قضائیه، مقدمات اعمال و اجرای این فوق العاده مهیا شده است و احکام کارگزینی همکاران محترم مشمول، با لحاظ فوق العاده مذکور در دست صدور است

برزوئی بیان کرد: این فوق العاده تحت عنوان ” فوق العاده جذب و نگهداشت ” در احکام کارگزینی کارکنان ذیربط، درج و اعمال خواهد شد.

مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضاییه اظهارکرد: صدور احکام همکاران، به صورت متمرکز و توسط کارگزینی های اداری و قضایی قوه قضائیه و در کمترین زمان ممکن، با قید فوریت، صورت خواهد گرفت.

برزویی اعلام کرد: همکاران مشمول این فوق العاده : قضات، کارآموزان قضایی، کارمندان اداری رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین است.

وی خاطرنشان کرد: این فوق العاده مشمول کسور بازنشستگی نیز خواهد بود.

مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه، همچنین از کلیه مسئولانی که فرآیند اعمال این فوق العاده را مستمرا پیگیری و تسهیل کرده اند، به ویژه از پیگیری ها و تلاش مجدانه ریاست قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین مصدق؛ معاون اول قوه قضاییه، رحیمی؛ وزیر دادگستری، الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی و شاهرخیان؛ معاون مالی، پشتیبانی و امور عمرانی قوه قضاییه، که اهتمام ویژه ای در برقراری فوق العاده یاد شده و ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان دادگستری مبذول داشته اند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، صدور احکام همکاران مشمول، با احتساب فوق العاده جذب و نگهداشت، به صورت متمرکز آغاز شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.