حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
شناسه : 32854

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان از بیمارستان میلاد لاهیجان و پارک باغ نارنج بازدید کرد و در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان که با  حضور دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و مسئولان شهرستان تشکیل شد حضور یافت. رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه عده ای افراد […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان از بیمارستان میلاد لاهیجان و پارک باغ نارنج بازدید کرد و در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان که با  حضور دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و مسئولان شهرستان تشکیل شد حضور یافت.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه عده ای افراد سودجو اراضی کشاورزی و زراعی را به قیمت اندک از کشاورزان خریداری می کنند، تصریح کرد:  این افراد با تغییر کاربری های غیر مجاز اقدام به ساخت و ساز ویلاهای مجللی می کنند و از این طریق هزینه هنگفتی را به دست می آورند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت باید مردم و سود و زیان آن ها باشد اظهارکرد: اجرای عدالت و کوتاه کردن دست زیاده خواهان باید برنامه اصلی مسئولان باشد.

وی از دهیاران خواست تا در حفظ زمین های کشاورزی روستاییان اهمال نکرده و دقت بیشتری داشته باشند و تغییر کاربری ها و تصرفات غیر مجاز را به دستگاه قضایی گزارش کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان که در این بازدید حضور داشت با اشاره به اینکه بیمارستان میلاد لاهیجان بستر مناسبی در ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی در شرق استان است، اظهارکرد: اختلافاتی در بحث واگذاری بیمارستان و همچنین کمبود هایی در زمینه امکانات و تجهیزات آن وجود دارد که امید است بزودی مرتفع شود.

احمد آقایی با بیان اینکه ساختمان مخروبه ای که در پارک باغ نارنج واقع است موجبات نگرانی و ناامنی را برای شهروندان فراهم کرده است افزود: مالکیت این ساختمان بر عهده شهرداری است و باید به طور کامل در اختیار این سازمان قرار گیرد تا  به صورت بهینه ای مورد بهره برداری قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.