حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۴۳
شناسه : 32843

محمود اسپانلو بیان کرد: مالکان این کافه رستوران‌ها هم باید قوانین و شئون فرهنگی منطقه را رعایت کنند و حداکثر تا یک هفته آینده عرضه قلیان در این مکان‌ها را متوقف کنند. وی افزود: دادسرای مرکز استان طرحی را برای بررسی ایمنی کافه رستوران‌ها با همراهی تیمی از کارشناسان مرکز بهداشت، اداره صمت، اماکن و […]

پ
پ

محمود اسپانلو بیان کرد: مالکان این کافه رستوران‌ها هم باید قوانین و شئون فرهنگی منطقه را رعایت کنند و حداکثر تا یک هفته آینده عرضه قلیان در این مکان‌ها را متوقف کنند.

وی افزود: دادسرای مرکز استان طرحی را برای بررسی ایمنی کافه رستوران‌ها با همراهی تیمی از کارشناسان مرکز بهداشت، اداره صمت، اماکن و میراث فرهنگی آغاز کرده است.

دادستان مرکز استان گلستان تصریح کرد: در قالب این طرح سلامت کارکنان این مراکز خدماتی، ایمنی فضا و نحوه پایبندی به قوانین و مقررات بررسی و در صورت تخلف، اقدام متناسب صورت می‌گیرد.

دادستان مرکز استان در ادامه بازدید شبانه از محور ناهارخوران گرگان به مسجد محله سروش این شهر نیز رفت.

اسپانلو در دیدار با اهالی این‌ محله از تشکیل پرونده حقوق عامه به منظور پیگیری مشکلات این منطقه خبر داد و گفت: در معاونت پیشگیری از جرم دادسرای گرگان اجرای حقوق عامه در تمام محلات را به تفکیک از دستگاه‌های متولی مطالبه و پیگیری می‌کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.