حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۵۶
شناسه : 32803

اکبری با بیان اینکه امنیت و سلامت پل ها درحفظ جان ومال مردم بسیار مهم است، اظهار کرد: در مناطق کوهستانی مانند کجور مشکلات زیادی در تردد مردم وجوددارد و پل ها جهت رفاه حال عموم بازگشایی می شوند و کوتاهی درساخت آن از نگاه دستگاه قضایی بعنوان حافظ حقوق عامه دور نمی‌کند. رئیس حوزه […]

پ
پ

اکبری با بیان اینکه امنیت و سلامت پل ها درحفظ جان ومال مردم بسیار مهم است، اظهار کرد: در مناطق کوهستانی مانند کجور مشکلات زیادی در تردد مردم وجوددارد و پل ها جهت رفاه حال عموم بازگشایی می شوند و کوتاهی درساخت آن از نگاه دستگاه قضایی بعنوان حافظ حقوق عامه دور نمی‌کند.

رئیس حوزه قضایی کجور افزود: موضوع احیای حقوق عامه یکی از مسائل مهم و اصولی است، دستگاه‌ قضایی نیز مکلف به انجام آن است که در این راستا با حساسیت خاصی پیگیر حفظ حقوق مردم در بخش های مختلف هستیم و نسبت به احیای آن تلاش می کنیم.

وی در ادامه گفت: با پیگیری و بازدید میدانی پل در حال احداث بخش کجور در حوالی روستای حسن آباد و طبق کارشناسی انجام شده توسط کارشناسان متوجه برخی تخلفات در اجرای این طرح شده و دستور قضایی بر توقف این طرح صادر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.