حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۴۸
شناسه : 32782

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال برای ۳۵ هزار و سیصد و سی و شش هکتار از اراضی کشاورزی استان هرمزگان سند مالکیت صادر شده است. وی در ادامه با اشاره به صدور سند مالکیت برای حدود ۱۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان در سال گذشته از رشد ۱۲۶ درصدی […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال برای ۳۵ هزار و سیصد و سی و شش هکتار از اراضی کشاورزی استان هرمزگان سند مالکیت صادر شده است.

وی در ادامه با اشاره به صدور سند مالکیت برای حدود ۱۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان در سال گذشته از رشد ۱۲۶ درصدی صدور اسناد مالکیت برای اراضی زراعی این استان در پنج ماهه نخست امسال در مقایسه با سال قبل خبر داد.

قهرمانی با بیان اینکه ۳۸ هزار و ۷۴۶هکتار از اراضی کشاورزی استان هرمزگان نیز از ابتدای امسال تاکنون تثبیت شده اند نیز تصریح کرد: بر این اساس شاهد رشد ۱۰۹ درصدی ثبت اراضی زراعی در سامانه کاداستر می باشیم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضاییه در خصوص لزوم به نتیجه رساندن قانون کاداستر برای جلوگیری از تضییع حقوق عامه و پیشگیری از زمین‌خواری‌ها، کوه‌خواری‌ها و امثالهم، گفت: بازدید رئیس قوه قضاییه از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و صدور دستورات ویژه به منظور بررسی چگونگی اتمام اجرای طرح کاداستر، بلافاصله پس از بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص به خوبی مبین اهمیت فوق‌العاده این موضوع و ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها و بسیج تمام امکانات در جهت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.