حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
شناسه : 32757

احمد جعفری اظهار کرد: با گذشت شاکیان ۲۳ جوان زندانی جرایم مالی غیرعمد در قالب پویش به حرمت امام حسین(ع) می‌بخشم، به آغوش خانواده بازگشتند. رئیس مرکز توسعه حل اختلاف گلستان گفت: این مددجویان به علت ناتوانی در پرداخت دیه و بدهی ناشی از تصادفات، مهریه و ورشکستگی مالی، ۳ و نیم میلیارد تومان، زندانی […]

پ
پ

احمد جعفری اظهار کرد: با گذشت شاکیان ۲۳ جوان زندانی جرایم مالی غیرعمد در قالب پویش به حرمت امام حسین(ع) می‌بخشم، به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف گلستان گفت: این مددجویان به علت ناتوانی در پرداخت دیه و بدهی ناشی از تصادفات، مهریه و ورشکستگی مالی، ۳ و نیم میلیارد تومان، زندانی بودند.

وی افزود: با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف و صلح یاران، شاکیان از بخشی از بدهی خود گذشتند و به این ترتیب این جوانان از زندان آزاد شدند.

سال گذشته نیز با تلاش اعضای شورا‌های حل اختلاف استان گلستان و گذشت طلبکاران ۳۶۴ محکوم به زندان، آزاد شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.