حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۴۹
شناسه : 32681

 حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری در شورای مدیران قضایی استان اصفهان، با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین بیان کرد: اربعین یک دانشگاه و یک مکتب است. وی افزود: زیارت نامه اربعین یک کلاس درس تمام عیار، یک دوره کامل امام‌شناسی، معرفت شناسی و یک دوره دشمن شناسی است. حجت الاسلام والمسلمین جعفری با اشاره […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری در شورای مدیران قضایی استان اصفهان، با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین بیان کرد: اربعین یک دانشگاه و یک مکتب است.

وی افزود: زیارت نامه اربعین یک کلاس درس تمام عیار، یک دوره کامل امام‌شناسی، معرفت شناسی و یک دوره دشمن شناسی است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با اشاره به فرازهایی از این زیارت نامه افزود: در این زیارت علت اصلی قیام حضرت اباعبدالله(ع) نجات بشریت از جهالت و گمراهی عنوان شده چون عامل اصلی بدبختی جامعه بشری همین جهالت است و امروز هم سرمایه گذاری اصلی یزیدیان زمان روی همین مسئله است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه با اشاره به انتصاب های جدید در دادگستری استان بیان کرد: نکته مهمی که باید از سوی رؤسا و دادستان های جدید حوزه های قضایی استان مدنظر قرار گیرد آن است که مدیران جدید وظیفه دارند مجموعه تحت تصدی خود را ارتقا داده و به نقطه بالاتری برسانند و انتصابات و جابجایی ها با هدف تقویت و بهتر شدن آن حوزه قضایی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری بر لزوم اختصاص وقت کافی برای مردم از سوی مدیران قضایی استان تأکید و خاطرنشان کرد: قطعاً حق مردم خواهد بود که در رابطه با ما و عملکردمان را قضاوت کنند و اگر بدون افراط و تفریط با رعایت همه شرایط و خصوصیات و بدون حب و بغض اکثریت قاطع و غالب مردم شهادت دادند که مسئولی صادقانه و خالصانه تلاش کرده و بی توجه به حقوق مردم نبوده، این بالاترین سرمایه خواهد بود.

تشکیل جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان ها و پیگیری مصوبه ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه در خصوص حمل سلاح سرد، ضرورت حساسیت و پیگیری گزارش های مردمی در حوزه اخذ رشوه از طریق جعل عناوین قضایی، وجود دقت کافی نسبت به سلامت دستگاه و محیط دادگستری، دادسرا، شوراهای حل اختلاف و دفاتر خدمات قضایی و وکلا و کارشناسان، ضرورت تشکیل کمیته مشورتی در دادگستری ها در خصوص پرونده های مسن و برنامه ریزی جهت کاهش آن از مواردی بود که در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت و مصوباتی در خصوص آن به تصویب رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.