حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
شناسه : 32701

حیدر آسیابی اظهار کرد: با رصد حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، دو نفر مدعی نفوذ در زندان گرگان شناسایی و دستگیر شدند. رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این افراد با این ادعا که در زندان گرگان نفوذ دارند و می توانند برای مددجویان مرخصی بگیرند، از خانواده های زندانیان پول می گرفتند. آسیابی افزود: این […]

پ
پ

حیدر آسیابی اظهار کرد: با رصد حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، دو نفر مدعی نفوذ در زندان گرگان شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این افراد با این ادعا که در زندان گرگان نفوذ دارند و می توانند برای مددجویان مرخصی بگیرند، از خانواده های زندانیان پول می گرفتند.

آسیابی افزود: این افراد زمانی شناسایی شدند که کارشناسان حفاظت و اطلاعات استان به پَرسه های آنها در اطراف محوطه دادگستری و زندان گرگان مشکوک و پس از بررسی متوجه شدند از محکومان سابقه دار هستند که با ادعای این که در دادگستری و زندان نفوذ دارند، از مردم کلاهبرداری می کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با رصد کارشناسان حفاظت و اطلاعات این متهمان هنگام دریافت ۵۰ میلیون تومان دستگیر شدند و بررسی ها نشان می دهد ادعای نفوذ آنها در زندان برای فریب و ترغیب کردن افراد برای پول دادن به آنان بود.

آسیابی افزود: پرونده این دو کارچاق کن در دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به تلاش های دادگستری استان برای شناسایی و برخورد با کارچاق کن‌ها گفت: پایش ورود و خروج مراجعان به محاکم استان، رصد محوطه اطراف دادگستری ها و دادسراها و زندان های استان و راه اندازی سامانه پیامکی دیده بان حفاظت به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷ از جمله این تلاش هاست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.