حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
شناسه : 32603

حسین رجبی با اعلام خبر تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم ناشی از جنگ تحمیلی و تروریسم در داسرای قزوین، اظهارکرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان نظام توطئه‌های متعددی را علیه حاکمیت و ملت ایران اسلامی برنامه ریزی، طراحی و اجرا کرده‌اند. وی افزود: در برحه ای از تاریخ انقلاب، ۸ سال جنگ […]

پ
پ

حسین رجبی با اعلام خبر تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم ناشی از جنگ تحمیلی و تروریسم در داسرای قزوین، اظهارکرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان نظام توطئه‌های متعددی را علیه حاکمیت و ملت ایران اسلامی برنامه ریزی، طراحی و اجرا کرده‌اند.

وی افزود: در برحه ای از تاریخ انقلاب، ۸ سال جنگ ناجوانمردانه بر کشور ما تحمیل شد و خسارت های سنگین و جبران ناپذیری به کشور و ملت عزیز ایران وارد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ادامه داد: همچنین با حمایت دشمنان نظام از منافقین، معاندین و عناصر داعش نسبت به ترور نیروهای مومن، متدین و انقلابی اقدام شد و برخی از نیروها شهید، اسیر و جانباز شدند و همین موضوع منجر به جریحه دار شدن جامعه و ورود خسارت های جبران ناپذیر به کشور، نیروهای انقلابی نظام و خانواده های آنها شد.

رجبی همچنین یادآور شد: در راستای ماده ۵ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ به شکایات ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده های شهداء از رژیم بعث عراق و منافقین به سرپرستی مسعود و مریم رجوی و عوامل آنها و همچنین جنایات رژیم غاصب اسرائیل، آمریکا و انگلیس و کشورهای غربی حامی تروریسم رسیدگی خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: برهمین اساس در اجرای قانون مذکور یکی از شعب بازپرسی دادسرای مرکز استان قزوین به عنوان شعبه ویژه رسیدگی به جرایم ناشی از ۸ سال جنگ تحمیلی و تروریسم تعیین شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین افزود: در همین راستا ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده های شهدا استان قزوین با توجه به جرایم و جنایاتی که نسبت به آنها توسط دشمنان نظام واقع شده، می توانند طرح دعوای کیفری کنند، تا به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.