حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
شناسه : 32612

بابک محبوب علیلو در بازدید از پروژه پناهگاه حیوانات شهرداری تبریز با بیان اینکه پروژه پیشرفت خوبی داشته اظهار کرد: با توجه به تاکیدات شهردار کلانشهر تبریز بر تسریع در بهره برداری از پروژه ها، اگر این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام برسد و شاهد بهره برداری از آن باشیم مشکلات موجود در […]

پ
پ

بابک محبوب علیلو در بازدید از پروژه پناهگاه حیوانات شهرداری تبریز با بیان اینکه پروژه پیشرفت خوبی داشته اظهار کرد: با توجه به تاکیدات شهردار کلانشهر تبریز بر تسریع در بهره برداری از پروژه ها، اگر این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام برسد و شاهد بهره برداری از آن باشیم مشکلات موجود در روند ساماندهی حیوانات بلاصاحب رفع خواهد شد.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه و جمع آوری حیوانات بلاصاحب دغدغه های شهروندان در رابطه با آسایش و آرامش رفع می شود.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در پناهگاه حیوانات بلاصاحب در اجرای تمام امور با رعایت حقوق حیوانات مد نظر قرار خواهد گرفت.

محبوب علیلو با اشاره به بازدید از فاز ۲ و ۳ پروژه پسماند تبریز با بیان اینکه طی بازدید های انجام شده پروژه با پیشرفت خوبی در حال پیگیری است. اضافه کرد: مقرر شده تا در کوتاه ترین زمان ممکن این پروژه ها افتتاح به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از فاز های ۲ و۳ پروژه مرکز پسماند تبریز نگرانی هایی که در حوزه مدیریت پسماند در خصوص مسایل زیست محیطی از جمله بحث شیرآبه ها و دیگر مشکلات رفع می شود.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی با تاکید بر تسریع در اتمام پروژه ها افزود: امیدواریم این موضوع با جدیت پیگیری شود تا در آینده شاهد بهره برداری از پروژه ها باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.