حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۵۳
شناسه : 32591

عمران علی‌محمدی در حاشیه پایانه مرزی مهران با عرض تسلیت ایام حزن انگیز اربعین شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: کنگره عظیم اربعین بزرگ ترین اجتماع مذهبی در تاریخ بشریت است و این امر نشان از عظمت قیام امام حسین(ع) است. رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: مردم استان ایلام به عنوان پایتخت خادمین […]

پ
پ

عمران علی‌محمدی در حاشیه پایانه مرزی مهران با عرض تسلیت ایام حزن انگیز اربعین شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: کنگره عظیم اربعین بزرگ ترین اجتماع مذهبی در تاریخ بشریت است و این امر نشان از عظمت قیام امام حسین(ع) است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: مردم استان ایلام به عنوان پایتخت خادمین اباعبدالله الحسین (ع) افتخار می کنند که میزبان زوار امام حسین(ع) هستند و همه مردم و مسئولین بیش ترین تلاش خود را در جهت رفاه حال زوار ابا عبدالله (ع) به کار بسته اند.

علی‌محمدی از دایر بودن کشیک بازپرسی در پایانه مرزی مهران جهت انجام امور قضایی زائران به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در مورد ضرورت رصد اقدامات انجام شده برای خدمت رسانی بهتر به زوار توسط دادگستری استان گفت: بنا به ضرورت از چند ماه قبل، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، دادستان استان و رئیس حوزه قضایی و دادستان شهرستان مهران به صورت مرتب از پایانه مرزی مهران بازدید به عمل آورده و همه امور را زیر نظر داریم و مرتبا پایش می کنیم.

علی‌محمدی هشدار داد با توجه به این که مجازات حمل و نگهداری مواد مخدر در کشور عراق بسیار سنگین است و برخی داروها در این کشور ممنوع هستند لذا زائران باید برای حمل دارو با مسئولان پایانه مرزی هماهنگی کامل داشته باشند و از همراه داشتن هر نوع داروی ممنوع خودداری کنند.

در ادامه این بازدید از پارکینگ اختصاصی دادگستری استان ایلام برای استفاده همکاران قضایی و اداری سراسر کشور در شهر مهران بازدید بعمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.