حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
شناسه : 32538

 حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در نشست با روسای انجمن های تخصصی همگن استان کرمان با اشاره به این مطلب که اصل حمایت از اقتصاد، اشتغال و صنعت مساله بسیار مهمی است، اظهار کرد: در دستگاه قضایی همواره تلاش کرده ایم که حامی صنعتگران و تولید کنندگان باشیم و از این رو در چارچوب وظایف […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در نشست با روسای انجمن های تخصصی همگن استان کرمان با اشاره به این مطلب که اصل حمایت از اقتصاد، اشتغال و صنعت مساله بسیار مهمی است، اظهار کرد: در دستگاه قضایی همواره تلاش کرده ایم که حامی صنعتگران و تولید کنندگان باشیم و از این رو در چارچوب وظایف ذاتی و نظارتی خود از اقدامات قانونمند صنعتگران حمایت می کنیم.

وی افزود: اقدامات دستگاه قضایی در مبارزه با فساد نیز به نوعی حمایت از تولید محسوب می شود زیرا اگر فسادی در جایی شکل گیرد، پایه های تولید و اقتصاد از بین خواهد رفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر اولویت اقدامات پیشگیری از بروز جرم و فساد بر اقدامات برخوردی نیز تاکید و بیان کرد: انتظار می رود که تمامی ظرفیت های واحدهای تولیدی در حوزه خودنظارتی نیز به منظور پیشگیری از فساد به کار گرفته شود.

حجت الاسلام و والمسلمین حمیدی با اشاره به این مطلب که دستگاه قضایی در راستای رسیدگی به پرونده های مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی با نگاه حمایتی اقدام می کند، ادامه داد: قوه قضاییه ورود تمام عیاری به موضوع حمایت از تولید و اشتغال داشته و در کنار مطالبه گری از سایر سازمان ها در حوزه حمایت از تولید و اجرای قوانین این حوزه، تمامی ظرفیت های قضایی را نیز در این مسیر به کار گرفته است و در این راستا باید توجه داشت که در صورت نبود حمایت های قضایی از سرمایه گذاری و تولید در استان، ده ها واحد تولیدی تاکنون ورشکسته و تعطیل شده بودند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تشکیل شورای حل اختلاف ویژه حوزه صنعت و تولید را بسیار اثرگذار دانست و گفت: تشکیل مرکز داوری حوزه صنعت و معدن نیز در استان کرمان پیگیری شده است.

وی به بازدیدهای مستمر خود از واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیز اشاره و بیان کرد: در این بازدیدها ضمن بررسی وضعیت عملکرد واحدها و رفع مشکلات آنها، تلاش می شود که ظرفیت های آنها حفظ شده و ظرفیت های بالقوه آنها بالفعل شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه انگیزه و رویکرد حمایت از تولید در قوه قضاییه نهادینه شده است، خاطرنشان کرد: قضات دستگاه قضایی اطلاعات لازم به منظور رسیدگی به پرونده های مربوط به حوزه تولید و اقتصاد را دارند و باید با به روزرسانی و توسعه دانش آنها در این حوزه، زمینه آشنایی بیشتر آنها با مشکلات حوزه صنعت و معدن را فراهم کرده و از این مسیر زبان مشترکی بین دستگاه قضایی و صنعتگران و تولیدکنندگان شکل گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی ضمن تاکید بر این مطلب که همه باید باور کنیم که درگیر جنگ اقتصادی هستیم، تصریح کرد: تلاش می شود که تمامی ظرفیت های قانونی را در راستای حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران به کار گیریم تا در این جنگ اقتصادی به موفقیت دست یابیم.

بابک اسماعیلی، رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمان نیز در سخنانی گفت: در حال حاضر ۱۱ انجمن همگن تخصصی در خانه صنعت و معدن استان شکل گرفته و فعال شده اند.

وی تاکید کرد: حمایت های حاکمیتی از تولیدکنندگان در حوزه های مختلف ضروری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.