حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
شناسه : 32546

-صبح امروز و با حضور هیئت بازرسی دادستانی کل کشور، معاون منابع انسانی دادگستری کل استان، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندار، امام جمعه و تعدادی از معتمدان شهرستان کنارک، دفتر معاونت حقوق عامه دادسرا و دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری شهرستان کنارک در این حوزه قضایی افتتاح شد. خسروی ایجاد شرایط مناسب برای […]

پ
پ

-صبح امروز و با حضور هیئت بازرسی دادستانی کل کشور، معاون منابع انسانی دادگستری کل استان، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندار، امام جمعه و تعدادی از معتمدان شهرستان کنارک، دفتر معاونت حقوق عامه دادسرا و دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری شهرستان کنارک در این حوزه قضایی افتتاح شد.

خسروی ایجاد شرایط مناسب برای حمایت از زنان و کودکان در معرض خطر یا بزه‌دیده و یا معرفی آنان به نهادهای حمایتی را یکی از اقدامات موثر دفتر حمایت برشمرد و افزود: امیدواریم با افتتاح این دفتر در کنارک زنان و کودکان از حمایتهای دستگاه قضایی بهره مند شوند.

رئیس حوزه قضایی کنارک در ادامه صیانت از حقوق عامه را یک امر ضروری عنوان کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.