حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
شناسه : 32543

علیرضا حسینیان گفت: معاونت قضایی پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از حقوق جرم دادستانی کل کشور در همه استان‌ها از باب احیا و صیانت از حقوق عامه و شناسایی مصادیق حقوقی ورود پیدا می‌کند که این بازرسی در استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است. دادیار دادسرای دیوان عالی کشور افزود: مسئولان اجرایی و […]

پ
پ

علیرضا حسینیان گفت: معاونت قضایی پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از حقوق جرم دادستانی کل کشور در همه استان‌ها از باب احیا و صیانت از حقوق عامه و شناسایی مصادیق حقوقی ورود پیدا می‌کند که این بازرسی در استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است.


دادیار دادسرای دیوان عالی کشور افزود: مسئولان اجرایی و قضایی استان باید از کارخانه بافت بلوچ بازدید کنند و هدف از بازدیدها احیا مجدد کارخانه باشد که این امر یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری بود که از نظر اشتغال تأثیر خوبی را در سطح منطقه خواهد داشت.


وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰درصد از این کارخانه احیای شده و امیدوارم با پیگیری‌های مکرر به صد درصد برسد و در واقع سرمایه هایی که در گردش برای احیا این کارخانه است با پیگیری و نظارت قانونی اثراتش برای مردم منطقه باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.