حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۵۱
شناسه : 32509

عصر روز دوشنبه ۱۴ مرداد جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری آذربایجان غربی به منظور بررسی و کمک به رفع مشکلات ۵ واحد تولیدی در دادگستری استان برگزار شد. ناصر عتباتی در این جلسه با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضائیه گفت: ریاست قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قضایی امروز تاکید موکد به […]

پ
پ

عصر روز دوشنبه ۱۴ مرداد جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری آذربایجان غربی به منظور بررسی و کمک به رفع مشکلات ۵ واحد تولیدی در دادگستری استان برگزار شد.

ناصر عتباتی در این جلسه با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضائیه گفت: ریاست قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قضایی امروز تاکید موکد به حمایت از تولید و کمک به حل مشکلات واحدهای تولیدی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری داشتند.

عتباتی ادامه داد: در جنگ اقتصادی که معاندین نظام بر علیه کشور عزیزمان به راه انداخته اند، بخش خصوصی افسران این جنگ هستند و در مقابل دشمن ایستاده اند تا کشور مستقل باشد و دست نیاز به سوی سایر کشورها دراز نکند و این جلسات نیز بهترین فرصت برای حل مشکلات واحدهای تولیدی مشکل دار است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه بسیاری از شرکتها و کارخانجات و واحدهای تولیدی که در استان با مشکل مواجه شده اند در زمینه نیازهای ضروری استان و کشور فعالیت می کنند تاکید کرد: نگاه حمایتی و مساعدتی همه دستگاهها برای رفع مشکل این واحدها نیاز است و باید دست تولید کنندگان داخل را گرفت.

وی در ادامه به موضوعات جلسه امروز اشاره و گفت: مشکلات ۵ واحد تولیدی از شمال، جنوب و مرکز استان در این جلسه مطرح شد و اعضای جلسه پس از بررسی و تبادل نظر تصمیمات خوبی در جهت رفع مشکلات این واحدها اتخاذ کردند که در خصوص شرکت یکتا چوب ضمن رفع مشکل سوله مازاد، مقرر شد ظرف یک ماه اقدام و تسهیلات درخواستی این شرکت هم مشروط به اخذ پروانه بهره برداری مورد تصویب قرار گیرد.

وی ادامه داد: مشکل کارگاه تولیدی ادوات کشاورزی میاندوآب هم با تعهد مدیر کارگاه به انجام تعهدات در قبال صندوق کار آفرینی امید و استعلام صندوق از مرکز و مساعدت پس از اخذ نتیجه استعلام مورد تصویب قرار گرفت و در خصوص شرکت ماهوت صنعت سلماس نیز بانک صادرات ۶ ماه مهلت برای تولید و پرداخت تسهیلات پس از موعد مقرر داد و تامین اجتماعی هم بازپرداخت بدهی خود را در ۴۵ قسط تقسیط کرد و در مورد ایزوگام پیرانشهر هم مقرر شد در جلسه ای دیگر با حضور معارض موضوع مجددا در کمیته طرح شود و نهایتا طرح توسعه شرکت ایران پاش هم مطرح و مقرر شد شرایط و وضعیت توسعه از جهت اختصاص زمین در شهرک صنعتی ارومیه توسط اداره کل راه وشهرسازی و محیط زیست بررسی و نتیجه به کمیته حمایت جهت اتخاذ تصمیم منعکس شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.