حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۵۸
شناسه : 32512

گردهمایی فصلی رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان هرمزگان به ریاست مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان برگزار شد. مجتبی قهرمانی در جریان این نشست، طی سخنانی جدیت رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان هرمزگان برای اتخاذ تمهیدات لازم در جهت تحرک و پویایی مجموعه، اهتمام به موضوعات مرتبط با حقوق عامه، نظم و انضباط […]

پ
پ

گردهمایی فصلی رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان هرمزگان به ریاست مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

مجتبی قهرمانی در جریان این نشست، طی سخنانی جدیت رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان هرمزگان برای اتخاذ تمهیدات لازم در جهت تحرک و پویایی مجموعه، اهتمام به موضوعات مرتبط با حقوق عامه، نظم و انضباط اداری، توجه به اقدامات فرهنگی، مدیریت پرونده‌ها و صدور آرای متقن را موضوعاتی حائز اهمیت در جهت افزایش بهره وری و ارتقاء عملکرد حوزه های قضایی عنوان کرد.

وی همچنین خطاب به رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان بر لزوم برگزاری با کیفیت و مستمر نشست های قضایی به منظور تبادل نظر و هم اندیشی در خصوص مسائل حقوقی تأکید کرد.

قهرمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت اجرای کامل قانون حد نگار (طرح جامع کاداستر) اظهار کرد: در پی اقدام ویژه دستگاه قضایی استان هرمزگان برای تکمیل ثبت اراضی کشاورزی در سامانه کاداستر و مراجعه مسئولان به مالکین اراضی زراعی، شاهد افزایش بی سابقه درخواست های مردمی در این خصوص می باشیم که در سطح کشور بی نظیر است و به عنوان الگویی برای دیگر استان های کشور ارائه شده است.

وی با بیان اینکه تعداد درخواست‌های مردمی برای حدنگاری اراضی کشاورزی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا بیستم تیرماه ۱۴۰۱ تنها ۵۰۰ عدد بوده است، تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده در دادگستری استان هرمزگان و در نتیجه تشکیل کارگروه تسریع در حدنگاری زمین‌های کشاورزی، اخذ درخواست‌های مردم برای ثبت زمین‌هایشان در سامانه کاداستر از مرز ۱۸ هزار مورد گذشته است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص برخورد با جرایم خشن، از رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان خواست با برنامه ریزی دقیق در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان یکی از امن ترین استان های کشور می باشد، تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان برای حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و مجازات مرتکبین جرایم خشن، قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

شایان ذکر است: پیش از سخنان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، هر یک از معاونان دادگستری و رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان، گزارشی از مهم‌ترین برنامه ها، اقدامات و دستاوردهای مجموعه های تحت سرپرستی خود بیان کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.