حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۳۴
شناسه : 32442

محمود اسپانلو اظهارکرد: برای پیشگیری از تغییر کاربری زمین های کشاورزی و باغی ۶۰ سازه در حال ساخت به مساحت ۳۶ هزار مترمربع در اراضی کشاورزی گرگان تخریب شد. وی افزود: این سازه‌ها در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی در روستاهای شموشک علیا و سفلی با حضور نماینده […]

پ
پ

محمود اسپانلو اظهارکرد: برای پیشگیری از تغییر کاربری زمین های کشاورزی و باغی ۶۰ سازه در حال ساخت به مساحت ۳۶ هزار مترمربع در اراضی کشاورزی گرگان تخریب شد.

وی افزود: این سازه‌ها در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی در روستاهای شموشک علیا و سفلی با حضور نماینده دادستان تخریب شد.

دادستان مرکز استان گلستان تاکید کرد: احکام قطعی قلع و قمع ۸ بنای ساخته شده نیز به مساحت ۴۷۵ متر اجرا شد.

اسپانلو گفت: همزمان با اجرای احکام تخریب ساختمان های غیرمجاز بر پیشگیری از ساخت و سازها هم تمرکز کرده ایم و دستگاه های متولی مانند امور اراضی، منابع طبیعی و امور آب مکلفند ساخت و سازهای غیرمجاز را همان ابتدای کار متوقف کنند.

وی تصریح کرد: قانون به متولیان این دستگاه ها اجازه داده است بدون طی تشریفات قضایی، ساخت و سازهای غیرمجاز را تخریب کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.