حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
شناسه : 32354

در راستای بازدید های میدانی و مستمر این هفته، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در برنامه ای از پیش اعلام نشده به همراه عادل ترازوی زر معاون قضایی رئیس کل در امور حقوقی و فلاح مدیر دفتر کل محاکم، از مجتمع قضایی ویژه نیابت اجرای مدنی بازدید و با همکاران […]

پ
پ

در راستای بازدید های میدانی و مستمر این هفته، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در برنامه ای از پیش اعلام نشده به همراه عادل ترازوی زر معاون قضایی رئیس کل در امور حقوقی و فلاح مدیر دفتر کل محاکم، از مجتمع قضایی ویژه نیابت اجرای مدنی بازدید و با همکاران قضایی، اداری و مراجعان مردمی دیدار کرد.

یحیی جعفری، در این بازدید، کار در مجتمع قضایی ویژه نیابت اجرای احکام مدنی را به لحاظ مواجه شدن با حجم زیاد مراجعان که از شهرستان‌های مختلف هستند و مستلزم رفع رجوع فوری هست، از مصادیق بارز خدمت توصیف کرد و از خدمات ارزنده، دقیق و سریع مدیریت و همکاران مجتمع تشکر کرد.

وی با شنیدن مشکلات و مسائل قضایی مانع در اجرای سریع و در محدوده اختیار مجری نیابت، توسط مدیریت و قضات شریف مجتمع، بیان کرد: لازم است این نقاط پس از کارشناسی لازم احصاء شود و جهت انعکاس به سایر استان ها به رئیس کل دادگستری استان گزارش شود.

در حاشیه این بازدید رئیس کل محاکم تهران با سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران ملاقات کرد و ضمن تشکر از حمایت و پشتیبانی آن معاونت، مشکلات و موانع مربوط به سمپ و دادرسی الکترونیک، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این بازدید، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، با حضور در جمع اعضای هیئت نظارت و بازرسی دادگستری استان از زحمات آنان تقدیر و تشکر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.